بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار سارق بانک تجارت بجنورد خبر داد.

سارقان بانک تجارت بجنورد دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا مظاهری صبح یک شنبه گفت: خرداد ماه سالجاری در پی وقوع سرقت مسلحانه سارقان به یکی از شعب بانک تجارت بجنورد که با هوشیاری نگهبانان و حضور به موقع پلیس نافرجام ماند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بررسی های اولیه، مأموران پلیس آگاهی به یکی از نگهبانان بانک مشکوک شدند، افزود: با انجام یک سری اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی، ظن مأموران به نگهبان مورد نظر قوت گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با دستور قضایی نگهبان مورد ظن دستگیر شد، تصریح کرد: نامبرده در بازجویی های مکرر در نهایت به بزه انتسابی خود به همراه سه نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار"مظاهری" بیان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده اذعان داشت که با همکاری همدستانش و طرح نقشه قبلی با یک دستگاه خوردروی پراید سرقتی قصد سرقت از بانک تجارت داشتند.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات و در عملیات غافلگیرانه سه متهم دیگر نیز که ساکن شیروان بودند دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب سرقت از بانک اعتراف کردند، گفت: متهمان با قرار بازداشت صادره از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.