تبریز- مدیرعامل اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: ناظران و گشت‌های ویژه سازمان با تاکسی‌های تک سرنشین در روزهای برفی برخورد می‌کنند.

با تاکسی‌های تک‌سرنشین تبریز در روزهای برفی برخورد می شود

به گزارش قدس آنلاین، فرخ جلالی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با استفاده از تمامی امکانات خود، تلاش خواهد کرد تا در روزهای برفی و بارانی مشکلی در تردد شهروندان پیش نیاید.

وی با اشاره به برخی از این تمهیدات خاطرنشان کرد: مقرر شده تا پرسنل ستادی و گشت‌های نظارتی، در تقاطع‌ها و مناطق پرترافیک شهر حاضر شوند و ضمن کنترل عملکرد تاکسی رانان، به نظرات و انتقادات شهروندان نیز رسیدگی کنند.

مدیرعامل اتوبوس‌رانی وتاکسیرانی شهرداری تبریز افزود: علاوه بر این، بازرسان نامحسوس سازمان تاکسیرانی، در سطح شهر تردد خواهند کرد و در صورت مشاهده تاکسی‌های تک سرنشین یا بدون مسافر و یا تاکسی‌هایی که به دنبال مسافر دربستی هستند، قاطعانه با آنها برخورد خواهند کرد.

جلالی به ظرفیت‌ ناوگان اتوبوس‌رانی اشاره کرد و گفت: با پشتیبانی‌های فنی و تدارکاتی لازم، استفاده از حداکثر ظرفیت اتوبوس‌رانی عمومی در سطح شهر مورد توجه قرار گرفته تا زمینه لازم برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی شهر، مهیا باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.