صومعه سرا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا از محکومیت دو ماه حبس یک متهم که سگی را به پشت تاکسی خود بسته و آن را روی زمین می‌کشید در این شهرستان خبر داد.

یک راننده در صومعه سرا به دلیل حیوان آزاری به حبس محکوم شد

به گزارش قدس آنلاین، حمزه عشوری پیش از ظهر یکشنبه در نشست اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر سگ آزاری در فضای مجازی از صومعه‌سرا اظهار کرد: فردی که با بستن یک قلاده سگ به پشت تاکسی خود و کشیدن آن روی زمین اقدام به حیوان‌آزاری کرده بود با تلاش ماموران انتظامی و شکایت حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا با حکم قضایی بازداشت و محکوم شد.

وی اقدام راننده تاکسی مذکور را غیرانسانی خواند و گفت: این اقدام غیر انسانی موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده و از مصادیق بارز حیوان آزاری و عمل حرام بوده که با گزارش مرجع انتظامی و موسسه حامیان حیوانات بندر انزلی و شکایت اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا فرد خاطی مورد پیگرد قضایی قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا با بیان اینکه هرگونه حیوان آزاری براساس آموزه‌های دینی اسلام به شدت نکوهیده است، تصریح کرد: فرد متهم پس از شناسایی توسط قاضی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان صومعه‌سرا به تحمل دو ماه حبس محکوم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.