زاهدان - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس جمع بندی انجام شده، به مناسبت فرا رسیدن ۹ دیماه، بیش از ۵۰عنوان برنامه در سراسر استان توسط نهادها و تشکلهای مختلف اجرا می شود.

بیش از ۵۰ برنامه متنوع به مناسبت ۹ دی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس صفدری اظهار داشت: این  برنامه ها شامل همایشها، نشست ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی و غیره می باشند.

وی با اشاره به لزوم روشنگری اتفاقات ۹دی ماه برای نسل جدید انقلاب، ادامه داد: باید برای نسل جدید به طور کامل اتفاقاتی که از سوی دشمن در سال ۸۸برای کشور برنامه ریزی و اجرا شد و متاسفانه برخی از داخل کشور نیز با آنها همراه شده و در مواقعی که باید به نفع انقلاب و نظام صحبت می کردند، سکوت کردند، برای نسل جدید انقلاب تشریح شود.

وی در خصوص سخنرانی هایی که به مناسبت ۹دی در استان و با حضور مهمانان کشوری قرار است برگزار شود، اظهار کرد: برای این روز از حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم و حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم نکونام مشاور دادستان کل کشور برای ایراد سخن به مناسبت ۹دی دعوت شده است.

این مقام مسئول در واکنش به لغو سخنرانی برخی در کشور که قرار بود به مناسبت ۹دی سخنرانی کنند، نیز تاکید کرد: این کارها مورد پسند نیست، باید این سخنرانی ها صورت پذیرد تا روشنگری لازم برای جوانان و نوجوانان کشور صورت پذیرد. وی خطاب به سخنرانان نیز گفت: این سخنرانان باید با رعایت خطور قرمز نظام و براساس تاکیدات مقام معظم رهبری به روایت گری بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.