خرم آباد- عصر یکشنبه جلسه ستاد تسهیل به ریاست مهرداد غضنفری معاون استاندار و با حضور جمعی از مدیران با هدف بررسی موانع تولید در استانداری لرستان برگزار شد.

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در این مراسم گفت:  ریشه ضعف های اقتصادی استان لرستان به عوامل مادی محدود نیست.

مهرداد غضنفری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: در مقاطعی که مشکل تامین منابع مالی نداشتیم نیز شاهد مشکلات شدید برخی از واحدهای تولیدی بودیم.

وی بیان کرد: صلاحیت فنی مدیران تولیدی استان لرستان باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص برگزاری همایش صنعتگران استان‌های زاگرس نشین به میزبانی لرستان اظهار کرد: در صورت کارشناسی دقیق، این همایش به میزبانی لرستان برگزار می شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: پیشنهاد برگزاری این همایش برای نخستین بار توسط صنعتگران شهرستان بروجرد مطرح شده است و باید به صورت یک مطالبه منطقه ای مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: به رغم شرایط نه چندان مناسب اقتصادی منطقه٬ اقدامات مفیدی در سال های اخیر انجام شده است و برگزاری چنین همایش هایی در استان می تواند گام بسیار مهمی در راستای معرفی ظرفیت های اقتصادی لرستان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.