جنگجویان مسلح در شهر مخاچ قلعه پایتخت جمهوری داغستان فدراسیون روسیه در منطقه قفقاز این کشور دو مامور پلیس را به ضرب گلوله کشتند.

جنگجویان در پایتخت داغستان 2 پلیس را کشتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه روز یکشنبه در این باره گزارش داد: ماموران پلیس شامگاه شنبه هنگام انجام وظیفه کنترل یک جاده از سوی افراد مسلح به قتل رسیدند.
بنا به اعلام روابط عمومی وزارت کشور جمهوری داغستان، مهاجمان پس از کشتن ماموران توانستند از منطقه فرار کنند، ولی ماموران امنیتی در حال تحقیقات برای شناسایی و بازداشت آنان هستند.
در دو هفته گذشته در چندین درگیری بین ماموران و مردان مسلح در مناطق مختلف داغستان که در کناره شمال غربی دریای خزر قرار دارد، چند جنگجو کشته شده اند.
دیروز نیز کمیته ملی ضدتروریستی روسیه کشته شدن دو مرد مسلح از جمله شامیل ابراهیم امیراف یک فرمانده جنگجویان جمهوری داغستان را تائید کرد.
وزارت کشور داغستان همچنین با هدف مبارزه جدی تر با گروههای مسلح که در بخش هایی از این جمهوری فعالیت می کنند برای اطلاعات مردمی منجر به شناسایی و کشف محل اختفای هر یک از سران جنگجویان حدود 85 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.
منطقه قفقاز در یک سال اخیر نسبتا ناآرام بوده است و در درگیری های این منطقه دهها جنگجو، نیروی امنیتی و غیرنظامیان کشته و مجروح شده اند.
نیمه دوم مهرماه نیز در منطقه قفقاز روسیه شماری از مردان مسلح و همچنین دو مامور پلیس کشته شدند که اصلی ترین آن در جمهوری چچن همسایه داغستان رخ داد و پلیس هشت فرد مسلح را به قتل رساند.
همزمان نیز در یک درگیری مسلحانه ماموران موفق شدند سه مرد مسلح را داغستان بکشند.
در کاباردینو بالکاریا دیگر جمهوری منطقه قفقاز روسیه نیز دو مامور پلیس بر اثر تیراندازی یک فرد ناشناس کشته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.