مشهد-جمعی از علما و امامان جمعه اهل سنت خراسان در پی پیروزی جبهه مقاومت در حلب با ارسال نمابرهای جداگانه‌ای این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، آزادگان جهان و مردم سوریه تبریک گفتند.

علمای اهل سنت خراسان رضوی پیروزی حلب را تبریک گفتند

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از علما و امامان جمعه اهل سنت به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت در حلبطی نامه ای این پیروزی را محضر مقام معظم رهبری تبریک گفتند.

در پیام مولوی رمضانی امام جمعه نیل شهر آمده است: ما نمازگزاران و اهالی نیل شهر و حومه از آزادی افتخارآمیز شهر اقتصادی حلب که کمر دشمنان را شکست و موجب تقویت و تثبیت ارتش و دولت سوریه شد تا عملیات‌های پیروزمندانه خود را علیه گروه‌های تروریستی ادامه دهند، بسیار خوشحال شدیم.

وی ادامه داده است: مراتب خشم و انزجار خود را از حرکت‌های تروریستی تکفیری اعلام می‌داریم و برای نابودی آن‌ها دعا می‌کنیم که خداوند شرشان را به خودشان برگرداند.

مام جمعه بخش پایین جام تربت جام نیز در بیانیه خود آورده است:ضمن تبریک این پیروزی به آزادگان جهان و مقام معظم رهبری، آزادی شهر حلب در سوریه در واقع شکست بزرگ مستکبران و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بویژه ایران اسلامی است.

برای عده‌ای ثابت شد که اگر خدا عنایت کند و وحدت داشته باشیم و در برابر دشمن زانو نزنیم و از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنیم و ید واحد باشیم، شکست نخواهیم خورد و پیروزی از آن ماست، البته دشمن هم مکر و حیله و نقشه خودش را دارد.

باید دین خدا را حمایت کرد و از بصریت و هوشیاری در برابر دشمنان برخوردار بود و یکصدا و متحد شد تا مبتلا به گرفتاری و دردسر نشد.

همچنین ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان خواف، اداره تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه اصناف خواف، حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع)، حوزه علمیه دارالقرآن نشتیفان، حوزه علمیه دارالعلوم اسلامی خلیل آباد و مدیر حوزه علمیه خلفای راشدین با پیام‌های جداگانه پیروزی جبهه مقاومت در مقابل تروریست‌ها و تکفیری‌ها را تبریک گفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.