همزمان با حمله نیروهای مبارزه با تروریسم عراق به محله القدس در کرانه چپ موصل، ۷۰ تروریست داعشی نیز به دست دیگر نیروهای امنیتی عراق در دیگر نقاط موصل به هلاکت رسیدند.

حمله نیروهای مبارزه با تروریسم به «القدس» در موصل/ هلاکت ۷۰ داعشی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سومریه نیوز، نیروهای امنیتی عراق همچنان به پیشروی های خود در جریان عملیات  آزادسازی موصل ادامه می دهند.

در همین راستا، نیروهای مبارزه با تروریسم عراق عصر امروز به محله «القدس» در کرانه چپ موصل واقع در استان نینوا حمله کردند و با تروریست های داعش درگیر هستند.

همچنین فرماندهی عملیات قادمون یا نینوا تاکید کرد که در روز یکشنبه بیش از ۷۰ تروریست در مناطق مختلف موصل توسط نیروهای عراقی به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که پیشتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق بیان داشت: در حال حاضر ما در موصل با تروریسم می جنگیم و بزرگترین هدف ما آزاد کردن مردم است. تاکنون نیز دوسوم استان نینوا را آزاد کرده ایم و به زودی پیروزی نهایی را به دست خواهیم آورد.

وی در پایان افزود: همزمان با آزادسازی اراضی کشور از این گروه های تروریستی، برای بازگرداندن ثبات و زندگی به مناطق آزادشده و همچنین مین روبی تلاش می کنیم تا مردم به مناطقشان بازگردند.

گفتنی است، عملیات آزادسازی موصل از روز ۱۷ اکتبر و بیش از ۲ ماه پیش آغاز شد و تاکنون نیروهای عراقی دستاوردهای بسیاری در برابر تروریست های داعش کسب کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.