زاهدان- رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه به منظور توسعه دانش و فناوری صنعت برق با پژوهشگاه نیرو تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

دانشگاه سیستان وبلوچستان و پژوهشگاه نیرو تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بندانی اظهار داشت: این تفاهمنامه در راستای استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای دانشگاه و تشریک مساعی برای گسترش تحقیقات هدفمند اعضای هیات علمی و افزایش سهم پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، رساله‌های دکتری و تحقیقات پژوهشگران پسادکتری در توسعه دانش و فناوری موردنیاز صنعت برق امضا شد.

وی افزود: با امضای این تفاهمنامه پژوهشگاه نیرو متعهد می‌ شود به منظور انسجام بخشی و حمایت از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز پژوهش محققان پسادکتری حول محور طرح های سیاست‌ پژوهی و آینده‌ نگاری مورد تاکید پژوهشگاه، تحقق اعطای فرصتهای پژوهشی، کرسیهای تخصصی و دعوت به همکاری اعضای هیات علمی وابسته اهتمام ورزد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حمایتهای این پژوهشگاه به تناسب و به صورت ایجاد بستر مناسب برای بهره ‌مندی دانشگاه از حمایتهای صنعت برق و یا حمایت مستقیم توسط پژوهشگاه خواهد بود.

دکتر بندانی افزود: این دانشگاه نیز متعهد شد برای تسریع در اجرای موضوعات مندرج در این تفاهمنامه شامل برنامه‌ ریزی موضوع پایان نامه‌ های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری و نیز پژوهش محققان پسادکترای علاقه مند به استفاده از تسهیلات طرح شده در این تفاهمنامه در راستای موضوعات تحقیقاتی و طرح های پژوهشی دارای اولویت پژوهشگاه، اعطای فرصتهای پژوهشی، کرسیهای تخصصی و همکاری اعضای هیات علمی وابسته تلاش و همکاری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.