کرمان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تغییر رفتار خانواده‌ها در راستای آمادگی در برابر حوادث را هدف اصلی طرح خادم عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۶ هزار نفر از آموزش‌های طرح ملی خادم در استان کرمان بهره‌مند شدند.

 ۶۶ هزار نفر از آموزش های طرح ملی خادم در استان کرمان بهره‌مندشدند

به گزارش قدس آنلاین، علی گنج‌کریمی صبح دوشنبه در آئین افتتاحیه کارگاه آموزشی تسهیل‌گران شعب در راستای اجرای طرح ملی خادم با اشاره به اینکه مربیان یکی از ارکان اصلی و اساسی جمعیت هلال احمر هستند اظهار داشت: طرح خادم در استان کرمان از ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

وی افزود: بیش از ۲۰ هزار نفر در مساجد استان در ماه مبارک رمضان از آموزش‌های طرح ملی خادم بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه طرح خادم همچنین برای بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموز در زرند اجرا شده است بیان کرد: این کارگاه آموزشی نقطه عطفی برای مردم در راستای آغاز اجرای طرح خادم به منظور آموزش خانه به خانه است.

گنج‌کریمی تغییر رفتار خانواده‌ها در راستای آمادگی در برابر حوادث را هدف اصلی طرح خادم عنوان و تصریح کرد: در این طرح مردم باید حساس شوند و هیچ چیز به اندازه آگاهی مردم جامعه را در برابر حوادث تاب‌آور نمی‌کند.

وی بیان کرد: این طرح نباید به مسائل سیاسی و شخصی افراد گره بخورد، زیرا طرح ملی خادم، به منظور ایجاد آسایش و رفاه مردم، طراحی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره‌مندی۶۶ هزار نفر در سطح استان از آموزش‌های طرح خادم تاکنون خبرداد و  افزود: امیدواریم استان کرمان به عنوان پهناورترین و حادثه‌خیزترین استان کشور یک استان موفق در اجرای طرح خادم باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.