زابل - رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت : نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و گرامیداشت حضور مردم در دفاع از آرمان های نظام، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

۹دی روز بصیرت و تجدید بیعت امت با ولایت است

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام محسن عارفی اظهار داشت: به مناسبت ۹ دی اجتماع ولایتمداران در مصلی المهدی زابل برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی زابل با بیان اینکه، تاریخ ۹ دی را هرگز فراموش نخواهد کرد، گفت: انتظار می رود آحاد مردم اعم از شیعه و سنی در مراسم محوری در این روز شرکت کنند.

وی با عنوان اینکه، برنامه های پر محتوا جهت شناساندن ولایت فقیه، فتنه های زمانه و حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی در این روز به صورت باشکوه برگزار می شود تصریح کرد: همخوانی سرود حمایت ولایت، اجرای سرودهای گروه موزیک و همخوانی مرکز آموزش ولی عصر ناجا و گروه سرود دانش آموزی در این روز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

عارفی در ادامه افزود: در راستای ابراز ارادت و حمایت از مقام معظم رهبری، بواسطه رهبری این عزیز فرزانه و عبور دادن نظام و ملت از حوادث عظیم و خطرناک، مرم سیستان در قالب پویش در فضای مجازی با عبارت جانم فدای رهبر معرفت و بصیرت خود را ابزار می دارند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود آحاد مختلف مردم، اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، کودک و نوجوان و میانسال و پیر، کشاورز و دامدار، کارمند و کارگر، مسئول و مدیر ، دانش آموز و دانشجو، معلم و استاد، طلبه و روحانی پزشک و پرستار و همه در این پویش ایفای نقش کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل در پایان ابراز داشت: برپایی نمایشگاه عکس نوشته ۹ دی، پخش کلیپ ۹ دی و کتابت جملات امام و رهبری جهت افزایش بصیرت و آگاهی مردم از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.