در تلاشیم مقدمات حج و عمره را فراهم کنیم و امیدواریم عربستان شرایط ما را بپذیرد.

در تلاشیم مقدمات حج و عمره را فراهم کنیم

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان حج و زیارت با اشاره به خدمات سعید اوحدی رییس سابق سازمان حج و زیارت گفت: در دوران پس از انقلاب مسئولان زیادی عهده دار مسئولیت حج بودند که هر یک به نوبه خود خدمات ارزنده ای داشتند.

وی ادامه داد: اوحدی سابقه خدمت در بعثه مقام معظم رهبری را نیز دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت ادامه داد: اوحدی در دوره خدمت خود نشان داد در سازمان حج و زیارت کسی به دنبال سودجویی نیست. کاهش هزینه های حج و بازگرداندن مبالغی به حاجیان در دوره وی اتفاق افتاد. همچنین ترمیم حقوق کارکنان سازمان در دوره ایشان انجام شد.

حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه اوحدی همکاری قابل توجهی با بعثه داشت اضافه کرد: هرگز راضی نبودم ایشان از حج و زیارت برود اما حکم معاون رییس جمهور و تاکید خودشان بر دو شغله نبودن سبب جدایی وی از حج و زیارت شد.

وی با اظهار امیدواری برای موفقیت رییس سابق سازمان حج و زیارت در مسئولیت جدید گفت: مجموعه کارکنان در دفاتر زیارتی مشکلات بسیاری دارند که منتفی شدن حج بر مشکلات آنان افزوده است.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت افزود: اگر لازم است شورای عالی حج تشکیل شود زیرا بحث آزادبرها مسائل زیادی را برای زائران ایجاد کرده است و در مواردی زائران را رها کرده اند. در اربعین هم یک میلیون نفر خارج از سامانه سما در مرزها سرگردان شدند.

قاضی عسکر ادامه داد: در تلاشیم مقدمات حج و عمره را فراهم کنیم و امیدواریم عربستان شرایط ما را بپذیرد.

وی تاکید کرد: رییس جدید سازمان حج و زیارت هم تلاشهای جدی برای سازماندهی حج از گذشته داشته است و امیدواریم در مسئولیت جدید با موفقیت گام بردارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.