زاهدان- فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در راس هیاتی و با هدف بررسی محرومیت فضاهای آموزشی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وزیر آموزش و پرورش به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد
به گزارش قدس آنلاین، وزیر آموزش و پرورش شب گذشته در فرودگاه زاهدان مورد استقبال علی اوسط هاشمی استاندار، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس، مالکی رئیس سازمان برنامه و بودجه، نخعی مدیرکل آموزش و پرورش و شماری از مدیران سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فخرالدین دانش آشتیانی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی زاهدان در جمع خبرنگاران ،مهم ترین اولویت سفرش به سیستان وبلوچستان را رفع محرومیت فضاهای آموزشی با مشارکت دولت و خیران مدرسه ساز عنوان کرد. 

وزیر آموزش وپروش با اشاره به اولویت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور گفت: با بازدید میدانی از مدارس و شناخت بیشتر از وضعیت شاخص های آموزشی استان ، برای چگونگی تقویت شاخص ها ، توسعه و بازسازی فضاهای آموزشی سیستان وبلوچستان برنامه ریزی می شود.

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان  و بلوچستان نیز  عدالت آموزشی را مهم ترین رویکرد سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان  و بلوچستان بیان کرد.

حضور در گلزار شهدا، بازدید از مدارس شیر آباد در حاشیه شهر، شرکت در نشست مدیران مدارس سیستان و بلوچستان در مجتمع شهید عالی زاهدان و راه اندازی سه سامانه ویژه فرهنگیان، مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان، افتتاح باغ رستوران خانه معلم، کلنگ زنی چند طرح آموزشی در استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و شرکت در نشست توسعه شاخص های آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته از جمله برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان است.

 همچنین یوسف نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش و علی زرافشان معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش نیز امروز پس از ورود به زاهدان به ترتیب به شهرستان های زابل، سراوان و خاش سفر و در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان ها حضور یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.