اصفهان- معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: به علت اصلاح و بهسازی درزهای انبساطی، مسیر شمال به جنوب پل شهیدان امینی واقع در خیابان امام خمینی با هماهنگی پلیس راهور از ۱۰ دی ماه به مدت ۱۰ روز مسدود می شود.

مسیر شمال به جنوب  پل شهیدان امینی  از تاریخ ۱۰ دی ماه مسدود می شود

به گزارش قدس آنلاین، ایرج مظفر در این باره بیان کرد: امروزه در کشورهای مختلف دنیا بخش عظیمی از بودجه شهری صرف تعمیر و نگهداری پل های سواره رو می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که در شهرهای بزرگ همچون کلانشهر اصفهان، این پل ها سرمایه های ملی محسوب می‌شوند، حفظ و نگهداری از آنها، همواره از دغدغه های مدیریت شهری اصفهان است. که بدین منظور اداره ابنیه فنی و نگهداری از پل ها در معاونت عمران شهری به صورت دوره‌ای از پل ها بازدید می کند و در صورت اصلاح و بازسازی بر اساس اولویت اقدام می نماید.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستامسیرشمال به جنوب پل شهیدان امینی  واقع در خیابان امام خمینی به دلیل اصلاح و بهسازی درزهای انبساطی از ۱۰ دی ماه به مدت ۱۰ روز مسدود می شود. همچنین مسیر جنوب به شمال این پل نیز طبق هماهنگی های به عمل آمده از تاریخ ۲۰ دی ماه به مدت ۱۰ روز مسدود می گردد.

مظفر خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیکی که روزانه از این پل عبور می کند، بهسازی درزهای پل ضروری است.

وی  افزود : خواهشمند است رانندگان محترم که ازاین مسیر تردد می نمایند ضمن همکاری با پلیس راهور و توجه به علائم ترافیکی و تابلو های اطلاع رسانی از مسیر های جایگزین پیش بینی شده استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.