زاهدان- سامانه آموزش از راه دور «P.T.M.P» آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با دستور وزیر آموزش و پرورش در زاهدان افتتاح شد.

سامانه آموزش از راه دور در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، سامانه آموزش از راه دور «P.T.M.P» آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان دقدیقی پیش با دستور وزیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان‌های زاهدان، زابل و نیکشهر افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح این سامانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این سیستم، سیستم «موبایل لرنینگ» است که سبب ارتباط جامع در آموزش و پرورش استان می‌شود.

علیرضا نخعی افزود: هدف از راه‌ندازی این سیستم یادگیری از طریق تلفن همراه، برگزاری آموزشی دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان، برگزاری ویدئو کنفرانس از طریق تلفن همراه و توصییه و تبیین طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش استان برای معلمان  است.

وی گفت: از طریق این سیستم ۳۸۰۰۰ نفر در سطح استان تحت پوشش یادگیری و آموزش از طریق تلفن همراه قرار می‌گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه افتتاح این سامانه، در جمع فرهنگیان استان توجه به نقش محوری معلمان را مهم دانست و گفت: اگر توسعه در نقش هر منطقه مهم است، پس همه باید بدانیم که محور توسعه در هر جامعه معلمان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.