با حمایت وزیر ورزش و جوانان و تایید هیئت رئیسه، پیشنهاد فدراسیون کشتی جهت پیگیری و برنامه ریزی برای اخذ میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال ٢٠١٩ میلادی به تصویب رسید.

ایران پس از ۱۷ سال میزبان مسابقات جهانی کشتی می‌شود؟

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهاردهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات رئیسه دوشنبه شب در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست ابتدا گزارشی از روند احداث آکادمی ملی کشتی ایران توسط بانک پاساگارد حامی تیم های ملی ارائه شد و سلطانی فر از حمایت های این مجموعه و مدیران آن از ورزش ملی کشور قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه گزارش وضعیت و جایگاه جام باشگاه‌های  جهان در دنیا و عملکرد تیم‌های باشگاهی ایران در جام باشگاه‌های جهان، گزارش تدارکات لازم برای برگزاری رقابت های بین‌المللی جام تختی، جام جهانی کشتی آزاد و جام جهانی کشتی فرنگی و گزارش از عملکرد ۹ ماهه مالی – برنامه ای فدراسیون کشتی ارائه شد و سلطانی فر و اعضاء در جریان ریز مسائل قرار گرفتند.

در ادامه این جلسه با توجه به تصویب پیشنهاد ایران مبنی طرح الگوی برگزاری مشارکتی رقابت های بین المللی از سوی اتحادیه جهانی کشتی، موضوع میزبانی مشترک ایران با یکی از کشورها برای پذیرش رقابت های جهانی سال ۲۰۱۹ میلادی، که از سال ۲۰۰۲ میلادی به ایران واگذار نشده، مطرح گردید و با حمایت وزیر ورزش و جوانان و تایید هیات رئیسه، پیگیری و برنامه ریزی برای اخذ میزبانی مسابقات کشتی آزاد وفرنگی قهرمانی جهان در سال ٢٠١٩ تصویب شد.

برگزاری مسابقات در مناطق محروم و کمتر برخوردار و توجه ویژه به این استان ها از سوی فدراسیون کشتی با حمایت وزارت ورزش و جوانان، جذب بنگاه های اقتصادی به سرمایه گذاری در ورزش و حمایت از برنامه های فدراسیون در این زمینه، اعزام مربی از سوی فدراسیون کشتی به کشورهای مختلف دنیا و تلاش برای توسعه این رشته در سراسر دنیا در جهت برنامه ها برای حفظ همیشگی کشتی در المپیک، حمایت از برنامه های فدراسیون در راستای توسعه کشتی زنان، تشکر از فدراسیون به جهت بهره گیری از پیشکسوتان به عنوان سرمایه های ورزش کشور و برنامه ریزی مناسب در زمینه توسعه کشتی و ابراز امیدواری برای ادامه این روند از جمله مباحث مطرح شده توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست هیئت رئیسه فدراسیون کشتی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.