کرج-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۷۱ میلیارد تومان معوقه معلمان این استان در چند مرحله پرداخت شد.

حقوق معوقه معلمان البرز پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، مراد مالمیر افزود: پاداش پایان خدمت ۸۶۰ معلم بازنشسته این استان که در سال ۹۴ بازنشسته شدندبه طور کامل پرداخت و تسویه شد.

وی اظهار کرد: پس از پیگیری ها ی مستمر موفق شدیم با جذب اعتبار لازم پاسخگوی معلمان بازنشسته البرزی در بخش پاداش پایان خدمت که همواره گلمندی آنان را در پی داشت باشیم.

وی بیان کرد: هزینه حق التدریس معلمان رسمی در سه ماهه اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ نیز که حدود ۴ میلیارد تومان بود به حسابشان واریز شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به آمار ۴۸۰ نفری معلمان حق التدریسی آزاد در مدارس این استان پرداخت و خاطرنشان شد: حق الزحمه این معلمان آزاد در سه ماهه اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ نیز بالغ بر ۲ میلیارد تومان بود که بطور کامل پرداخت شد.

مالمیر بیان کرد: در بخش تسویه حقوق سرباز معلمان هم برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی به کمک هزینه ازدواج و فوت شاغلین و بازنشستگان از سال ۹۱ تا ۹۳ در البرز پرداخت و یادآور شد: در این بخش نیز به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداختی داشته ایم.

این مسئول یکی دیگر از محورهای پرداخت معوقه به معلمان البرزی را در بخش هزینه نوبت دوم مدیریت عنوان کرد و افزود: به حساب این همکاران که شامل مدیر ، معاون و خدمتگزار در دو شیفت کاری نوبت صبح و عصر برخی از مدارس این استان می شود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان واریز شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از سنوات ارفاقی ایثارگران بعنوان یکی دیگر از معوقه پرداختی به فرهنگیان در این استان یاد کرد و اضافه کرد : در این بخش نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

مالمیر گفت: بدهکاری آموزش و پرورش البرز به کارخانه لبنی ( شیر یارانه ای مدارس ) برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ هم که ۲ میلیارد تومان بود پرداخت و بطور کامل تسویه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.