تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول جعلی در این شهرستان خبر داد.

کشف ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول جعلی در اهر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، یونس منفرد اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تهیه چک پول‌های جعلی قصد کلاهبرداری از اصناف و بازاریان در سطح شهرستان را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه که وی قصد خرج کردن و پخش چک پول‌های جعلی به اصناف و بازاریان را داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: در بررسی از متهم تعداد ۱۷ برگ چک پول تقلبی ۵۰۰هزار ریالی جمعاً به مبلغ ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و پس از صورت‌جلسه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منفرد ضمن تشکر از شهروندان و کسبه بازار در خصوص همکاری با پلیس و دستگیری متهم از شهروندان خواست تا با هوشیاری و مشاهده موارد مشابه و یا هر نوع عمل مجرمانه سریعا موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: یک کامیون کشنده حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

منفرد افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در سطح حوزه استحفاظی اشخاصی اقدام به قاچاق سوخت می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی، با انجام اقدامات پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی، یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با بیان اینکه ماموران در بررسی تانکر این کامیون مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و فاقد مدارک مجاز را کشف کردند، بیان داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به  مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع سوخت توسط افراد فرصت طلب و سودجو،در اسرع وقت از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع تا به موقع نسبت به دستگیری متخلفان اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.