مشهد- عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مبنای کار قانون باشد دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر فتنه ۸۸ نخواهیم بود.

قانون از بروز فتنه ها جلوگیری می کند/۹ دی روز وحدت ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، بهروز بنیادی در خصوص پیام های حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ اظهار داشت: حماسه ۹ دی بعد از اتفاقات تلخ و قانون گریزی هایی که سال ۸۸ در کشور شکل گرفت به عنوان یک روز وحدت بخش مطرح شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی متعلق به هیچ دسته، گروه و جناحی نیست، خاطرنشان کرد: در ۹ دی همه مردم به صحنه آمدند و به دنبال وحدت و احترام به قانون، حمایت از کشور، امنیت، ثبات سیاسی و اقتصادی خود و پاسداری از قانون بودند و بی قانونی های صورت گرفته را محکوم کردند.

نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پدیده نفوذ در سال ۸۸، تصریح کرد: زمانی که یکسری التهاب هایی در جامعه صورت گرفته باشد صد در صد افراد بیگانه و دلبستگان به کشورهای خارجی سوء استفاده می کنند و در سال ۸۸ نیز بی تردید پدیده نفوذ اتفاق افتاده بود.

وی اذعان کرد: پدیده نفوذی که در سال ۸۸ شکل گرفته بود از یک گروه خاصی حمایت نمی کرد و به دنبال آسیب زدن به اصل نظام و انقلاب بود که خوشبختانه نیز موفق نشد.

بنیادی تاکید کرد: باید همه عوامل و افرادی که در فتنه ۸۸ دخیل بودند و به نوعی به ملت ایران و قانون بی حرمتی کردند توسط دستگاه های قضایی و قانونی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرند.

وی بیان کرد: در آن دوره بی قانونی هایی صورت گرفت و در کنار آن افرادی این بی قانونی ها را تشدید کردند و این مسئله به یک جناح خاص مربوط نمی شود، اگر همه از همان ابتدا به قانون احترام می گذاشتند این مسائل رخ نمی داد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم در مقابله با نفوذ، اظهار کرد: مردم وظیفه خود را در تابعیت از ولایت و احترام به قوانین کشور به خوبی انجام می دهند و مشکل در برخی از افراد خاصی است که دل در گرو پیشرفت کشور ندارند و به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.