امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: باید مراسم سالروز این حماسه بزرگ و ملی باشکوه برگزار شود، تا مردم بار دیگر ضمن تجدید پیمان با ولایت، پاسخ قاطعی به باقی‌مانده عوامل فتنه و حامیان فتنه بدهند.

مردم در ۹ دی پاسخ قاطعی به باقی ماندگان عوامل فتنه می دهند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی اظهار داشت: زمانی که تاریخ چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی را مرور می‌کنیم، با جنایات و توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شویم که اکثر آنها توسط غربی‌ها و دشمنان اسلام و انقلاب طراحی و از سوی عوامل فریب‌خورده و پیاده‌نظام دشمن در داخل اجرا شده است.

وی مهم ترین جلوه دشمنی دشمنان را توطئه فتنه ۸۸ عنوان و بیان کرد: با درایت رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران، این توطئه‌ها و حتی تجاوز هشت ساله به کشور خنثی شد.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: در فتنه ۸۸ دشمنان خارجی نظام طراحی فتنه را بر عهده داشتند و پیاده‌نظام و عوامل فریب‌خورده دشمن در داخل کشور، در اجرای آن نقش اصلی را ایفا کردند.

وی تاکید کرد: به طور قطع خاطره تلخ فتنه ۸۸ از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد و ما باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابله با فتنه‌های آینده تقویت کنیم و همواره آماده مقابله با توطئه‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام ناطقی افزود: مردم ما در سالروز حماسه ۹ دی بار دیگر به حامیان فتنه هشدار می‌دهند که اگر دست از توطئه و دسیسه برندارند و راه غلط خود را اصلاح نکنند، با پاسخی محکم‌تر از ۹ دی ۸۸ روبه‌رو خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.