کرمان - فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان در نشستی با حضور رئیس اتاق کرمان، رئیس کمیسیون صنعت و معدن و مشاور امور بین الملل اتاق کرمان و سرمایه گذاران کشورهای بلژیک و چین بررسی شد.

فرصت های سرمایه گذاری کرمان با حضور سرمایه گذاران خارجی بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اتاق کرمان در این نشست  که ظهر سه شنبه برگزار شد، گفت: برخی پروژه‌ها در زمینه انتقال آب، گاز، تصفیه آب، احداث نیروگاه، انرژی خورشیدی و گردشگری، دارای مجوز و برای سرمایه‌گذاری آماده است.

سیدمهدی طبیب زاده افزود: در رابطه با این پروژه‌ها همه موارد شامل مهندسی، تامین کالا، ساخت و محل اجرا و برآوردها مشخص است و تنها نیاز به تامین سرمایه دارند که سرمایه گذاران خارجی می توانند در این زمینه کمک کنند.

وی به اولویت های اجرایی این پروژه ها اشاره کرد و ادامه داد: کرمان به زودی به یک مرکز تجاری تبدیل خواهد شد که برای تحقق این مهم سرمایه گذاران می توانند پروژه های مدنظر را انتخاب و کار را در این استان آغاز کنند.

 در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت نوآوران فناوری سلامت کرمان اظهار کرد: بیشترین جذابیت سرمایه‌گذاری برای سرمایه گذاران چینی در ایران مربوط به پروژه های دولتی و به دلیل ضمانت و  اعتبار آنهاست.

عرفان رامین تصریح کرد: همچنین سرمایه‌گذار بلژیک در زمینه احداث و مشاوره پروژه های گردشگری فعالیت می‌کند، در اروپا و دبی تجربه‌های خوبی داشته‌اند و در حال حاضر در ایران مشاور چند پروژه خصوصی هستند.

وی ادامه داد: برای این سرمایه گذار اجرای پروژه های خصوصی مهمتر است و می توانند با یک تضمین مطئمن سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهند.

رامین افزود: این سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، بهداشت و درمان و گردشگری دارند و پس از بررسی طرح ها نظر خود را اعلام خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.