مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حماسه ۹ دی محبت مردم به نظام و انقلاب را بیشتر و عمیق‌تر کرد، گفت: مردم در حماسه ۹ دی پرچم نظام و ولایت را بر دستان خود بالا بردند.

حماسه ۹ دی محبت مردم به نظام و انقلاب را بیشتر و عمیق‌تر کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی رضایی عصر امروز در همایش سبک زندگی و مصون‌سازی  فرهنگی در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه  جوانان ایران اسلامی در بین جوانان جهان بی‌نظیر هستند، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی برای همیشه اعلام جوانی می‌کنند تا بیشتر و بهتر برای نظام و مردم در عرصه‌های مختلف خدمت کنند.

وی بابیان اینکه  فتنه‌گران همیشه در جامعه محبوب، مشهور و خودمحور هستند، گفت: فتنه‌گران آبرو، اقتدار و عزت نظام را در فتنه 88 زیر سئوال بردند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه فتنه 88 با تبعیت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس برای نابودی نظام بوجود آمد افزود:  گردانندگان فتنه 78، فتنه 88 را رهبری می‌کردند.

وی با بیان اینکه استکبار برای نابودی نظام اسلامی عرصه فتنه را انتخاب کرد افزود:  استکبار نتوانست از راه جنگ نظام اسلامی را از پا درآورد به همین دلیل از راه فتنه وارد شد تا انقلاب و نظام را نابود کند.

رضایی  با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی محبت مردم به نظام و انقلاب را بیشتر و عمیق‌تر کرد، گفت: مردم در حماسه 9 دی پرچم نظام و ولایت را بر دستان خود بالا بردند.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی از تحریم‌های دشمنان بعد از فتنه 88 بر نظام و ملت ایران تحمیل شد، افزود: فتنه 88 سبب شد تا بزرگان جامعه که تا به حال برای مردم شناخته شده نبودند بشناسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.