سمنان- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه طومار فتنه و فتنه گران در ۹ دی ۸۸ برای همیشه تاریخ با بصیرت مردم پیچیده شد، گفت:‌ باید مراقب باشیم که غفلت راه فتنه را باز می کند.

غفلت راه فتنه را باز می کند/دشمن از هیچ دسیسه ای علیه انقلاب کوتاه نمی‌آید

به گزارش قدس آنلاین، سردار پاسدار علی فضلی شامگاه سه شنبه در همایش بزرگ علمداران بصیرت، گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در مسجد المهدی (عج) مهدی شهر، با بیان این که در ۳۸ سال گذشته دشمن هیچگاه از دسیسه و هجمه علیه نظام و انقلاب ما کوتاه نیامد، اظهار کرد : فتنه سال ۸۸ یکی دیگر از دسیسه های طراحی شده دشمنان علیه انقلاب بود که با حضور مردم انقلابی و با بصیرت شکست خورد.

وی با بیان این که مردم ایران در این روز با بصیرت و آگاهی خود نشان دادند که همچون سپری پولادی از آرمان های انقلاب، امام و رهبری و اعتقادات خود دفاع می کند، بیان داشت : حماسه با شکوه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در واقع نهم دی یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد.

وی تصریح کرد: اگر نبود حضور بی بدیل مردم در صحنه، امروز نمی دانستیم چه واژه ای را رساتر از اهالی بصیرت به مردم بگوییم.

سردار فضلی اضافه کرد : فتنه ۸۸ و ظرافت آن مسئله ای است که باید به آن توجه کرد چرا که این موضوع سناریوی پیچیده ای بوده که سال ها روی آن کار شده و در فضای غبارآلودی شکل گرفت که تشخیص حق از ناحق سخت و دشوار بود.

وی افزود: امروز دشمنان در راه اندازی جنگ نرم علیه نظام اسلامی به دنبال اختلاف اندازی بین آحاد جامعه، خانواده، رهبری و امت، شیعه و سنی و اقوام مذاهب مختلف است و باید به دقت بصیرت خود را افزایش دهیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که دشمنان چشم و توان دیدن الگوی مردم انقلابی ایران را ندارند، اضافه کرد: اگر امروز مقاومت اسلامی در سراسر گیتی دارای هویت شده است و مقاومت مردم کشورهای مختلف در برابر داعش و تکفیری ها را می بینیم، از الگوی مردم انقلابی ایران است و اگر این الگو نبود معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.