مشهد- وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مردم انقلاب را به وجود آوردند و با دادن جان خود از نظام و کشور دفاع کردند، گفت:‌ آل سعود و آل خلیفه که قدرت های غربی پشتیبان آنها هستند هیچگاه پشتوانه مردمی را تجربه نکرده اند.

آل سعود پشتوانه مردمی ندارد/مدعیان حقوق بشر از قاتلان کودکان حمایت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد حسینی شامگاه سه شنبه در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی در مسجد حضرت ولی عصر(عج) مشهد اظهار کرد: شرکت ۸۵ درصدی مردم به عنوان نمونه در انتخابات ۸۸ نشان دهنده احساس تعهد و مسئولیت نسبت به نظام اسلامی است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امام(ره) گفتند بیگانگان نمی توانند در کشور ما تاثیر گذار باشند مگر اینکه در داخل کشور شکاف و اختلاف باشد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران می خواهند این نظام نباشد چون آثار و برکات انقلاب در منطقه آشکار شده و علاوه بر اینکه نظام اسلامی محکم و استوار گردیده بقیه کشورها را نیز تشویق به ایستادگی می کند و الگوی آنها است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب را به عنوان نایب امام زمان(عج) می دانیم و به صداهای دیگر اگر خلاف ندای رهبری باشد توجه نمی کنیم. ۹ دی را فراموش نمی کنیم چون فصل جدیدی در تاریخ کشور ما شروع شد.

حسینی افزود: همانطور که ۲۲ بهمن یا ۱۳ آبان در تاریخ ماندگار شد ۹ دی هم که باعث ناامیدی دشمنان از براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد باید ماندگار بماند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده اند چنانکه گاهی با بوجود آوردن اختلاف در بین گروه های عرب، کرد، بلوچ یا با کودتا و یا جنگ تحمیلی که پشتوانه همه اینها آمریکا و غرب بوده قصد براندازی نظام اسلامی را داشته اند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این کشورها اکنون ادعای حقوق بشر دارند و از دموکراسی، حقوق بشر، صلح و دوستی حرف می زنند اما مشاهده می کنیم که نخست وزیر انگلیس با عربستان پیوند راهبردی دارد و از کشوری که دو سال مردم یمن را بمباران می کند همچنان در حال حمایت هستند.

وی گفت: در انگلیس و آمریکا غیر از دو حزب حاکم کسی نمی تواند رای بیاورد و انتخابات آنها کاملا کنترل شده است.

حسینی ابراز کرد: آمریکا از ۶۳ سال قبل نه تنها نسبت به ایران بلکه در آمریکای لاتین، آسیا، آفریقا و هر کجای دنیا به دنبال بهتر شدن وضع ملتها نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.