ایلام- رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای چوار ۶۵ گفت: بزرگداشت شهدای چوار در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که به نام شهدای زمین فوتبال چوار نامگذاری شده برگزار می گردد.

بزرگداشت شهدای چوار برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الله هاشم‌بیگی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، هفته بیست و دوم که در روزهای ۲۶، ۲۸ و ۲۹ بهمن برگزار می‌شود، به نام شهدای زمین فوتبال چوار نامگذاری شد که در هر هشت مسابقه مراسم بزرگداشت شهدای چوار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرآورد بزرگ استقلال - پرسپولیس که روز ۲۴ بهمن انجام می‌شود، نیز مراسم ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، افزود: هم اکنون ستاد ویژه‌ای را در تهران تشکیل داده‌ایم که برخی از بزرگان فوتبال و تعدادی از بازماندگان و خانواده معظم شهدای چوار از جمله فرزند شهید هزاوه عضو آن هستند.

رئیس هیات مدیره باشگاه چوار ۶۵ با اشاره به اینکه در مراسمات مذکور دو مسابقه مهم فوتبال برای تیم‌های بزرگسالان و پیشکسوتان باشگاه چوار ۶۵ در نظر گرفته شده است، یادآور شد: فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، صدا و سیما، کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تهران، انجمن دانشجویان و فارغ التحصیلان چوار و هیات فوتبال استان، شهرستان و بخش چوار و باشگاه چوار ۶۵ از مشارکت کنندگان در برگزاری مراسم امسال هستند.

گفتنی است در ۲۳ بهمن سال ۶۵، هواپیماهای رژیم بعثی مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را بمباران کردند که در این فاجعه تلخ ۱۵ نفر از داوران، بازیکنان، مربیان و تماشاگران به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر نیز به درجه جانبازی نایل آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.