قزوین- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در محور قسطین‌لار الموت با توجه به بارش شدید برف و دیگر جاده‌های استان به بیش از ۲۶۰ مسافر امدادرسانی و ۲۰ خانوار اسکان داده شد.

بیش از ۶۵ خودرو گرفتار در برف در استان قزوین امداد رسانی شدند

به گزارش قدس آنلاین، حکمت‌الله هاشمی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قزوین و همچنین کولاک در برخی محورها نبروهای امدادی هلال احمر آماده‌باش بوده و به رانندگان خدمات‌رسانی کردند.

وی بیان کرد: در محور قسطین‌لار الموت با توجه به بارش برف و کولاک ۲ اکیپ ۷ نفره نیروهای امدادی در محورها مستقر بوده و بیش از ۶۵ خودرو گرفتار در برف رهاسازی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در محور قسطین‌لار الموت با توجه به بارش شدید برف و دیگر جاده‌های استان به بیش از ۲۶۰ مسافر امدادرسانی و ۲۰ خانوار اسکان داده شدند.

هاشمی ادامه داد: در محور بهرام‌آباد نیز شاهد برف و کولاک بودیم که نیروهای هلال احمر در قالب ۲ اکیپ ۷ نفره به مسافران در راه مانده خدمات‌رسانی و خودروهای گرفتار را رهاسازی کردند.

وی گفت: در محور آوج و آزادراه کرج-قزوین نیز ۲ مورد واژگونی خودرو رخ داد که خوشبختانه نیروهای امدادی مستقر در محل به‌موقع خدمات لازم را ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.