بیرجند: مدیرکل صدا و سیمای استان  خراسان جنوبی گفت: دیجیتال شدن ۶۰ ایستگاه در دستور کار قرار گرفته و کار طراحی و مطالعات آن انجام شده است که در صورت تامین اعتبار اجرایی  می شود

۶۰ایستگاه تلویزیونی در خراسان جنوبی دیجیتال می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمد ثقفی صبح چهارشنبه در آیین افتتاح بیست و دومین فرستنده دیجیتال خراسان جنوبی در دهستان درح  سربیشه اظهار داشت: با راه اندازی این فرستنده بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم درح بهره مند شدند .

وی افزود: راه اندازی این فرستنده ۱۷۵ میلیون تومان از محل اعتبارات صدا و سیمای استان هزینه در برداشته است.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰ ایستگاه تلویزیونی در خراسان جنوبی گفت: دیجیتال شدن ۶۰ ایستگاه در دستور کار قرار گرفته و کار طراحی و مطالعات آن انجام شده است که در صورت تامین اعتبار اجرایی  می شود

مدیر کل صدا و سیمای  خراسان جنوبی از راه اندازی دو فرستنده دیجیتال دیگر در چاهداشی نهبندان و تخته جان درمیان در هفته آینده خبر داد.

وی در خصوص پخش نشدن برخی مسابقات ورزشی از شبکه ۳ سیما گفت:صدا و سیما به علت برخی محدودیت های اعتباری نتوانسته اعتبار لازم برای پخش ماهوره ای این برنامه ها را پرداخت کند که هم اکنون امکان پخش برای برخی مناطق فراهم نیست.

ثقفی با اشاره به درخواست تعدادی از جوانان درح مبنی بر حل این مشکل در این بخش مرزی قول مساعد داد که صدا و سیمای استان با همکاری شورای اسلامی و دهیاری این مشکل را برطرف کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.