اسطوره باشگاه ناپولی بار دیگر به انتقال گونسالو ایگواین از ناپولی به یوونتوس واکنش نشان داد و تاکید کرد در زمانی که او فوتبالیست بوده، احترام به پیراهن یک تیم بالاترین اهمیت را داشته است.

حمله دوباره مارادونا به ایگواین/ دوره ما پیراهن ارزش بالایی داشت

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، ناپولی در سه فصل اخیر سری A عملکرد خوبی از خود نشان داده و همواره از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی بوده است.

دیگو آرماندو مارادونا که اسطوره باشگاه ناپولی به شمار می‌آید، امیدوار است این تیم بتواند جام قهرمانی را در سری A بالای سر ببرد. او درباره این سوال که آیا ناپولی شانس قهرمانی را دارد، این گونه پاسخ داد: چراکه نه. فاصله ناپولی با یوونتوس زیاد نیست. این تیم شانس قهرمانی دارد. ناپولی این حق را دارد که رویای قهرمانی را در سر داشته باشد.

او ادامه‌ داد: قهرمانی ناپولی غیر ممکن و دور از دسترس نیست. ناپولی چند بازیکن آسیب دیده دارد که با بازگشت آنها، شرایط به کلی متفاوت خواهد شد. هم یوونتوس و هم ناپولی از شانس های اصلی قهرمانی هستند.

مارادونا در پایان سخنان خود درباره جدایی گونسالو ایگواین از ناپولی و پیوستن به یوونتوس نیز گفت‌:  ایگواین فصل درخشانی را با ناپولی پشت‌سر گذاشت و توانست ۳۶ گل به ثمر برساند. او در ناپولی به روزهای اوجش برگشت و بسیار محبوب شد. با این حال تصمیم گرفت راهی یوونتوس شود اما من این کار را نکردم و در ناپولی باقی ماندم. به‌ هر حال ارزش ها در فوتبال مدرن تغییر کرده است. در دوران فوتبال من، احترام گذاشتن به پیراهن یک تیم مهم‌تر از هر چیزی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.