«مصطفی خورسندی» مداح پیشکسوت کشورمان در انتخابات میان دوره‌ای هیئت‌رئیسه کانون مداحان استان تهران با رای اکثریت، در سمت ریاست کانون مداحان استان باقی ماند.

«خورسندی» رئیس کانون مداحان استان تهران باقی ماند

 به گزارش «قدس آنلاین»،   «مصطفی خورسندی» رئیس کانون مداحان کشور در انتخابات میان دوره‌ای هیات‌رئیسه کانون مداحان استان تهران با رای اکثریت، در سمت ریاست کانون مداحان استان باقی ماند.

مصطفی خورسندی از  مداحان با سابقه و پیشکسوت کشورمان است که ضمن تصدی ریاست کانون مداحان شمال غرب تهران و کانون مداحان کشور، هم‌اکنون نیز در انتخابات میان‌دوره‌ای هیئت‌رئیسه کانون مداحان استان تهران به‌عنوان رئیس کانون مداحان استان انتخاب شد.

کانون مدّاحان و شعرای آئینی، تشکّلی است از منتخبان مدّاحان و شعرایی که بر اساس فرآیندی خاص تعیین می‌شوند و تحت نظارت سازمان تبلیغات به تدبیر امور مداحان و شاعران آئینی بر اساس اهداف و ماموریتهای مندرج در اساسنامه کانون مداحان و شعرای آئینی می پردازند.

هدف از تشکیل کانون مداحان، ساماندهی مدّاحان و شعرای آئینی تعیین شده، نظارت بر عملکرد تخصّصی و شأنی مدّاحان و شعرای آئینی، تعیین متولّی خاص در امور مدّاحان و شعرا در رابطه با سایر دستگاه ها و نهادها،  آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی مدّاحی و شعر از حیث محتوا، الحان و اشعار و  همچنین هدایت فعّالیّتهای تبلیغی مدّاحان و شعرای آئینی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی است.

انتخابات کانون مداحان در سه سطح (شهرستان، استان و کشور) به صورت چهارسال یکبار برگزار می شود و اعضای انتخاب شده در کانون مداحان شهرستان، رئیس و اعضای هیات‌رئیسه کانون مداحان استان را دو سال یکبار انتخاب و متعاقباً، اعضای استانی نیز هیئت‌رئیسه کانون مداحان کشور را تعیین می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.