رشت- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: فتنه ۸۸ نباید هرگز به فراموشی سپرده شود.

فتنه ۸۸ نباید به فراموشی سپرده شود/ مردم پای شعارهای خود ایستاده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی پیش از ظهرچهارشنبه در مراسم طلایه‌داران بصیرت به مناسبت قیام مردم گیلان در هشتم دی و در آستانه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان شهدای ذهاب با اشاره  به اظهارات عده‌ای در به فراموشی سپردن فتنه گفت: مسئله فتنه ۸۸ با دیگر مسائل متفاوت بوده و نباید به فراموشی سپرده شود و در این فتنه اصل نظام مورد هجمه قرار گرفته بود و آرمان و ارزش‌های ما را مورد تهاجم قرار داده بودند و انتخابات بهانه بود.

وی  مطالعه تاریخ را یکی از راه‌های عبرت‌آموزی دانست و ادامه داد: رمزها و رازهای پیروزی و شکست‌ها در تاریخ ثبت شده و باید از آنها در زندگی روزانه بهره‌گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه امروز ما مرور تاریخ انقلاب است، تصریح کرد: انقلاب تاریخ دارد و جرقه آن از مدرسه فیضیه قم بود و یک روحانی رشید و مرجع تقلید و فیلسوف و سیاستمدار مردم را به صحنه آورد و فضای سنگین را درهم شکست و انقلاب را به ۲۲ بهمن سال ۵۷ رساند.

تقوی انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و اظهار کرد: مردم پای شعارهای خود ایستاده‌اند و به دنبال رهبر خود حرکت کرده‌اند .

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با قدرت با دنیا حرف می‌زند، گفت: امروز انقلاب از مرزهای داخل خارج شده و وجاهت جهانی پیدا کرده و رزمندگان ما در خارج از مرزهای ایران با نوکران استکبار نبرد می‌کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: ایران قدرتمندانه با کشورهای ۱+۵ مذاکره کرد و این نشانه عظمت انقلاب و قدرت نظام اسلامی است که در مجامع بین‌المللی می‌تواند حرف خود را بزند اما دشمن دست از سر ایران برنداشته است.

تقوی تحمیل جنگ هشت ساله، ترورهای دیوانه‌وار، توطئه‌های مختلف، نفوذها، شایعه درهم شکستن چهره‌های مخلص و... را بخشی از دشمنی‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: فتنه ۸۸ سناریوی ۱۰ تا ۱۵ ساله بود و یک شبه متولد نشده بلکه برنامه‌ریزی کردند تا نظام را بشکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.