ایلام- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: حماسه ۹ دی گرامی داشت ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و همانند پیروی از مکتب عاشورا است، همه ما بایستی با اتحاد و افتخار در مراسم ۹ دی شرکت کنیم.

حماسه ۹ دی پیروی از مکتب عاشورا است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن شهیدی با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت، ولایتمداری، برائت و انزجار از فتنه گران است، اظهار داشت: فتنه گران در برهه هی زمانی، لباس عوض می کنند و با چهره های مختلف و شعارهای جذاب به میدان می‌آیند.

وی افزود: طبق آموزه های دینی و تأکیدات مقام معظم رهبری فتنه همیشه هست و تمام شدنی نیست ولی باید بصیرت داشت تا در دام فتنه گرفتار نشویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ۹ دی روزی است که در تاریخ ماندگار شد و همانند ۲۲ بهمن یوم الله است و باید گرامی داشته شود.

حجت الاسلام حسن شهیدی با اشاره به اینکه ۹ دی روز تجلی شعار (ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند) است، یادآور شد: حماسه ۹ دی گرامیداشت ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و همانند پیروی از مکتب عاشورا است، همه ما بایستی با اتحاد و افتخار در مراسم ۹ دی شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولین و افراد باید در خصوص فتنه ۸۸ موضع داشته باشند، خاطرنشان ساخت: ۹ دی یک شاخص برای ولایتمداری است و باید ولایتمداری افراد را در عمل و سوابق آنان دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.