در واقع دولت نسبت به مجموعه های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هیچ اقدامی انجام نداده و هنری نداشته است.

گورخواب ها هم از بی خانمان ها هستند / دولت نسبت به مسکن محرومین هیچ اقدامی انجام نداده / هیچ عملکرد مثبتی جهت کاهش فقر تا امروز مشاهده نشده

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با«قدس آنلاین» با اشاره به عملکرد دولت طی سه سال و نیم گذشته، اظهار داشت: متاسفانه دولت در مجموع هیچ عملکرد مثبتی جهت کاهش فقر در مدت تصدی اش انجام نداده و ما هیچ وقت شاهد این همه ناهنجاری های اجتماعی نبودیم .

وی با بیان اینکه دولت نسبت به مسکن محرومین بی تفاوت است و هیچ اقدام مثبتی انجام نداده، تاکید کرد : در واقع دولت نسبت به مجموعه های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هیچ اقدامی انجام نداده و هنری نداشته است و در بقیه مسائل هم هیچ اقدام مثبتی انجام نداده است؛ تنها اقدام مثبتش طرح تحول سلامت بوده است.

ابوترابی در ادامه، گفت: دولت همه انرژی خودش را روی، قمار باخته برجام گذاشت در حالی رهبری  از همان ابتدا بارها در این مورد هشدار داده بودند که این اعتماد بی جا و اشتباه است و این دشمن دست چدنی در دستکش مخملی دارد و فریب این دستکش را نخورید اما توجه نشد و دولت وقتش را بیهوده از دست داد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه با اشاره به مسئله گورخواب های حاشیه شهریار،اظهار داشت: متاسفانه این دولت هیچ اقدامی در مسائلی مانند گورخواب ها و ناهنجاری های اجتماعی و مسائلی که عمدتا مربوط به معتادین است انجام نداده است .

وی با اشاره به اینکه گورخواب ها هم از معتادین و هم بی خانمان ها هستند، بیان داشت: متاسفانه دولت در این زمینه هیچ قدمی برنداشته و باید گفت که رئیس جمهور کشور را رها کرده و به دست معاون اولش سپرده و ما از وی هیچ کار ابتکاری، خلاقانه و دلسوزانه ای را شاهد نبودیم .

ابوترابی ادامه داد: در دولت قبل بابک زنجانی ۹ هزار میلیارد اختلاس کرده  بود و در این دولت اختلاس به سقف ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده و نقدینگی هزار هزارمیلیارد تومان شده است در حالی که دولت هنر جذب و استفاده از آن را نداشته است چرا انرژی اش را بر بحث برجام و توهین به منتقدان گذاشته است.

وی با بیان اینکه برجام یک قاشق خالی بود که در دهان مردم گذاشته شد، یادآور شد: هر چند که بخشی از ناهنجاری های اجتماعی مربوط به دولت های قبل است ولی این دولت هم کار مثبتی انجام نداده است.

 این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان با اشاره به اینکه" انتقاد از قبلی ها ضعف گوینده است" متذکر شد: این دولت ۴ سالش را فقط معطوف به انتقاد از دولت قبل کرده در حالی که اگر این سوال در آینده از این دولت پرسیده شود چیزی برای ارائه ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.