راننده اسپانیایی مک‌لارن - هوندا از دلتنگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی فرمول یک سخن گفت.

آلونسو: برای قهرمانی دلتنگم/سوبارو و مرسدس راننده‌های با استعدادی جذب کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، فرناندو آلونسو راننده اسپانیایی مک‌لارن که در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ عنوان قهرمانی فرمول یک را کسب کرد در گفتگو با نشریه تخصصی فرمول یک گفت: در ۵ سالی که در کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی فرمول یک بودم ۲ بار عنوان قهرمانی را کسب کردم.

وی افزود: در حال حاضر هم تیمی‌ها با استعداد و جوانی دارم که در کنار آنها بودن برای من احساس خوبی ایجاد می کند.از اینکه دوباره فرصت رقابت دارم بسیار دلگرم هستم و انکار نمی‌کنم از این که شانس رقابت در فرمول یک را دارم خوش شانس هستم.هستند کسانی که فرصت رقابت در فرمول یک را کسب نکرده اند.

دلتنگ رقابت برای قهرمانی هستم

آلونسو که از او به عنوان مدعی قهرمانی و کسب مکان نیس روزنبرگ آلمانی یاد می‌شود در اینباره گفت: هر روز خود را در این تصور و خیال بررسی می کنم و دلتنگ رقابت با پیلوت های مرسدس مک‌لارن هستم.البته بعضی موقع در همان ۱۰ دور اول نقص فنی شما را از دور خارج می‌کند و شانس قهرمانی بر باد می‌رود.

وی در مورد رقبای خود در سوبارو گفت: راننده‌ها سوبارو شگفت‌انگیز و با استعداد هستند و این موضع باعث می‌شود تا به شکلی رقابت کنم تا غافلگیر نشوم البته خودرو من خیلی عالی و مطمئن طراحی شده تا جایی که احساس می‌کنم ۱۰۰ برابر بیشتر در حاشیه امنیت قرار دارم و به همین دلیل با تمرکز بالا مک‌لارن را هدایت می‌کنم.

آلونسو اولین بار با رنو عنوان قهرمانی را کسب کرد و سپس با مک‌لارن مرسدس به این عنوان رسید و در نهایت با خودرو فراری به رقابت با رقبا پرداخت.وی در حال حاضر برای مک‌لارن -هوندا در پی کسب قهرمانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.