رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز انقلاب اسلامی از فرهنگ عاشورا وام گرفته، مرزها را درنوردیده و وجهه ای جهانی دارد.

 انقلاب اسلامی وجهه ای جهانی دارد

به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام سید رضا تقوی روز چهارشنبه در اجتماع طلایه داران بصیرت در میدان شهدای ذهاب رشت افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی با دنیا حرف می زند و در آن سوی مرزها، مغزها را تحت تاثیر قرار داده است.
وی اظهار کرد: در مذاکرات ۱+۵، استکبار و نمایندگان آنها یک طرف و نمایندگان قدرتمند ملت ایران در طرف دیگر میز مذاکره قرار داشتند که این امر، از عظمت ولایت، انقلاب ما و جوشش خون شهدای ماست.
حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: امروز رئیس جمهوری آمریکا در مقابل دوربین ها و خبرنگاران اذعان می کند اگر نتوانستیم در سوریه نقش آفرینی کنیم، به واسطه این است که ایران قدرتمند در آنجا حضور داشت.
وی با یادآوری توطئه های دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب گفت: دشمنان هنوز هم دست از توطئه بر نداشته اند.
حجت الاسلام تقوی با اشاره به ولایتمداری مردم ایران افزود: در زمان حمله دشمن همه مردم در مبارزه شرکت می کنند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، فتنه خط قرمز ماست.
وی مخالفت با اصل ولایت فقیه را یکی از هدف های فتنه گران دانست و گفت: دشمنان بدانند که ما فرزندان عاشورا هستیم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، به مقابله با دشمنان نظام و انقلاب ایستاده ایم.
نهم دی ماه، در گاهشمار کشورمان، به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.  

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.