ایلام- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: همه مخالفین انقلاب اسلامی اعم از ضد انقلاب، کمونیست، آمریکا و کشورهای پیاده نظامش در داخل و خارج کشور، علیه نظام مقدس اسلامی توطئه کردند، در نهایت ملت غیور ایران اسلامی با حمایت از رهنمود های رهبر عزیزمان کشتی مخالفت آن ها به گِل نشاند.

۹ دی کشتی مخالفت دشمنان نظام را به گِل نشاند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید صادق حسینی ظهر چهارشنبه در نشست شورای بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه شهید بهشتی در دوران حیات خویش جمله معروفی داشت که انقلابی بودن مهم نیست اما انقلابی ماندن مهم است، اظهار داشت: اکنون با گذشته حدود ۴ دهه از انقلاب مشخص می‌شود که انقلابی ماندن چقدر اهمیت دارد.

وی به حادثه عاشورا اشاره کرد و افزود: حادثه عاشورا نیز این چنین بود در ابتدا عده ای با امام حسین(ع) همراه شدند و در نهایت با شکستن عهد خود موجب شهادت مظلومانه امام حسین(ع) شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام با بیان اینکه در جامعه کنونی به راحتی خط و مرزهای اسلام ناب و اسلام سکولار قابل دیدن است، بیان داشت: نقش رسانه در ترویج معارف و ارزش های انقلاب اسلامی به خصوص در حادثه ۹ دی، مانند نقش سنگرسازان بی سنگر برای رزمندگان است.

سردار سید صادق حسینی با اشاره به اینکه منظور از انقلاب اول ساقط شدن نظام ستم شاهی و انقلاب دوم حرکت جنبشی دانشجویان علیه استکبار و سفارت وقت آمریکا بود، یادآور شد: انقلاب سوم نیز با شکست مخالفان جمهوری اسلامی ایران در ۹ دیماه ۱۳۸۸ رخ داد.

وی به نقش رسانه ها در معرفی ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بایستی زوایای پنهان حادثه ۹ دی در جبهه خودی و دشمن، تحلیل و مو شکافی شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام تصریح کرد: فتنه ۸۸ موضوع انتخابات و اعتراض به انتخابات نبود بلکه اهداف شومی پشت پرده این سخنان بود که باید مردم و نسل جوان امروزی متوجه این موضوع باشند.

سردار سید صادق حسینی با بیان اینکه ماه‌ ها قبل از انتخابات در کشور و حتی شهر ایلام سخنانی علیه نطام به گوش می‌رسید، تأکید کرد: بیان این سخنان عمق دشمنی با ولایت و نظام فتنه گران را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران پول‌ های فراوانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، اروپاییان و ... دریافت کرده اند، گفت: مسئولان آمریکایی از جمله خانم کلینتون در آن دوران و حتی دوران نامزدی اش برای ریاست جمهوری آمریکا با صراحت گفته که از فتنه ‌گران حمایت کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام با بیان اینکه دشمن اینبار نیز از مردم و رهبری انقلاب شکست خورد، اظهار داشت: در رأس بیداری قضیه ۹ دی اقدامات انقلابی رهبر معظم انقلاب بود که با بصیرت و تدابیر ارزشمند خود ناجی شکست جمهوری اسلامی ایران در برابر مخالفان شد.

سردار سید صادق حسینی به انقلابی بودن مردم همیشه در صحنه استان ایلام اشاره کرد و افزود: مردم شهید پرور ایلام این را در عمل ثابت کرده و حتی در سال ۸۸ در روز ۸ دیماه به صورت خود جوش به خیابان‌ها آمده و این روز غرور آفرین را رقم زدند.

وی با بیان اینکه مسئولان و سیاسیون استان ایلام باید در سالروز حماسه ۹ دی شرکت داشته باشند، بیان داشت: جلسه در ۹ دی هیچ معنایی ندارد و هر مسئولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت دارد، باید در این مراسم مهم شرکت کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام یادآور شد: تمامی مخالفین انقلاب اسلامی اعم از ضد انقلاب، کمونیست، آمریکا و کشورهای پیاده نظامش در داخل و خارج کشور، علیه نظام مقدس اسلامی توطئه کرند که در نهایت ملت غیور ایران اسلامی با حمایت از رهنمود های رهبر عزیزمان کشتی مخالفت آن ها به گِل نشاندن.

سردار سید صادق حسینی خاطرنشان ساخت: همانطور که رسانه ها حوادث دوران انقلاب را برای مردم تبیین می‌کنند، بایستی قضیه ۹ دی را برای مردم روشن سازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.