بیرجند- زاکانی اساس آشوب گری و فتنه را در سال ۸۸ دو عامل نفوذ سناریوی جهانی برعلیه انقلاب اسلامی و قدرت طلبی توسط افرادی که سابقه مسئولیت در کشور و انقلاب اسلامی را داشتند مطرح کرد.

عامل فتنه سناریوی جهانی و قدرت طلبی برخی افراد در داخل کشور بود

علیرضا زاکانی شامگاه چهارشنبه در اجتماع مردم بیرجند درحسینه جماران بیرجند اظهار داشت:همچنین این افراد در ادامه مسیر زمانی که دیدند عرصه تنگ شده و سیانت و نظارت بر انتخابات توسط شورای نگهبان مانع اهداف آنان است از هر وسیله ای استفاده کردند که أین مرجع رسیدگی و نظارت بر انتخابات و سلامت آن را از میدان خارج کنند.

وی بیان کرد: بنابراین هرچه علیه شورای نگهبان داشتند را بیان کردند و گفتند انتخابات ما انتخابات آزاد نیست و در أین راستا تمام کسانی که بر قافله انتخابات تاخته بودند و یا از آنان جدا شدند در معرض دید مردم قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: بنابراین با خیال آسوده انتخابات را با حضور ملی مذهبی ها و سایرین برگزار کردند اما هوشیاری مردم دست رد به سینه آنان زد و آنان حربه را از دست دادند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات سال ۸۴ نیز با وجود اینکه کارگزاران و مسئولان انتخابات، عناصر انتخاباتی بودند آقایان کروبی و هاشمی چون پیروز نشدند انتخابات را زیر سئوال بردند.

زاکانی با زبان اینکه این گره در سال ۷۶ توسط هاشمی ایجاد شد و در سال ۸۴ تقویت و زمینه فتنه ۸۸ را فراهم کرد یادآور شد: آنان در سال ۸۸ نیز ۹ ماه قبل از انتخابات کمیته سلامت از آرا تشکیل دادند و قبل از انتخابات اعلام کردند که بنا است تقلب در انتخابات صورت بگیرد به همین دلیل این کمیته را تشکیل می دهند.

وی افزود: همچنین روز به روز که به انتخابات نزدیک می شد و التهاب در جامعه اتفاق می افتاد مشاهده ها حاکی از آن بود که عده ای برنامه گسترده ای برای انقلاب و مردم در نظر گرفته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین در یک برنامه ریزی بنا را بر این گذاشتند که در صورت پیروزی محدودیت هایی برای رهبری ایجاد کنند و آنها را با فشار اعمال کنند و اگر پیروز نشدند نیز با آشوب گری اصل انتخابات را مخدوش جلوه دهند همچنین آنان می گفتند ما پیروزیم و اگر پیروز نشویم تقلب شده است.

زاکانی اساس آشوب گری و فتنه را در سال ۸۸ دو عامل «نفوذ سناریوی جهانی برعلیه انقلاب اسلامی و قدرت طلبی توسط افرادی که سابقه مسئولیت در کشور و انقلاب اسلامی را داشتند» دانست.

دبیر عالی مجمع بسیج کشور اظهار داشت: وقتی رهبر فرمودند که برای فتنه ۸۸ حداقل ۱۰ سال برنامه ریزی شده است  اساس آن به عامل نفوذی امریکا بر می گردد که در سال ۷۹ داخل ایران آمده بود.

زاکانی با اشاره به اینکه مردم برای برخی از افراد تا زمانی خوب هستند که به آنان رأی بدهند گفت: در نگاه این افراد مردم زینت مجالس هستند و صاحبان انقلاب نیستند.

وی بیان کرد: هاشمی در رابطه با انتخابات رهبری اختلاف نظر دارد و با صراحت می گوید اعتقاد من این است انتخابات باید با حضور کم رنگتری برگزار شود و نام کسی را که دوست داریم از صندوق بیرون بیاید در حالی که تأکید مقام معظم رهبری بر این است که انتخابات باید با حضور پرشور مردم و با اراده آنان برگزار شود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باطن این افراد مبنی بر این است که تا زمانی که مردم با آنان موافق باشند و آنان را صاحب قدرت کنند با مردم هستند و در غیر این صورت مردم را قبول نداشته وبه آنان توهین می کنند.

زاکانی فتنه ۸۸ را ابعادی جهانی علیه انقلاب دانست و تصریح کرد: اما این بازیگران داخلی فتنه آنگونه شبهه ایجاد کردند که برخی از مردم نسبت به نظام بدبین شدند و همچنین در این فتنه نظام را متهم به جنایت، تقلب کردند و با این کار آبروی نظام را بردند.

وی با بیان اینکه بعد از انتخابات ۸۸  عده ای در پیام رسمی به آمریکایی ها گفتند که چون  مردم ما را انتخاب نکردند مستحق مجازات هایی مانند تحریم هستند گفت: در این راستا اوباما در سال ۸۸ رسمأ اعلام کرد تحریم علیه ایران ادامه خواهد داشت مگر اینکه مردم علیه نظام شورش کنند و یا به موسوی و خاتمی پناه ببرند تا دست از فشارها برداریم.

هراس از شهدا

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به رشادت های هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: علت اینکه عده ای از شهدا می هراسند و در مقابل ورود شهدای به دانشگاه ها اعتراض می کنند چیست؟ این افراد یا عامل هستند و یا ندانسته راه را برای ورود دشمن به ایران باز می کنند.

زاکانی با بیان اینکه عده ای در هشت سال دفاع مقدس کاسبی کردند که این افراد همان عده ای بودند که امروز مدعی هستند خاطرنشان کرد: اخیرا مشاهده شده است که عده ای در قبرها می خوابند این وضعیت در شأن نظام اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه این اداره انقلاب اسلامی بود که امروزه حزب الله پا گرفت و فلسطین نیز در مقاومت سرآمد شد افزود: اگر مقاومت های انقلاب اسلامی نبود هم اکنون کشتارهای دیگر کشورها در شهرهای ایران نیز رواج داشت.

عده ای در برابر غارتگری طالب سکوت هستند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما به شهداء به عنوان الگو نگاه می کنیم بیان کرد: چرا برخی از افراد امروزه از نمادهای شهدا خوف دارند و می خواهند نمادهای آمریکایی الگویشان باشد.

زاکانی با بیان اینکه ما مستحق مجازات هستیم گفت: زیرا عده ای انتظار دارند که همواره به آنان رأی دهیم و در مقابل غارت گری های آنان سکوت کنیم یادآور شد: همچنین سند برجام نیز با مشورت دشمن نوشته شد و برخی افراد در برجام به آمریکا اعتماد کردند.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی ماه افتخاری بزرگ برای جامعه است بنابراین باید درس های این حماسه بزرگ هر ساله مرور شود اظهار داشت: عده ای از افراد دلشان برای دنیا می لرزد و این افراد اگر خواستار و طالب دنیا هم هستند باید به سمت انقلاب اسلامی بروند.

نیازی به عقیم کردن گور خواب ها نیست

دبیر مجمع عالی بسیج کشور گفت: برخی توصیه می کنند که افرد گور خواب باید عقیم شوند تا نسلی از آنان بیرون نیاید این در حالی است که باید نور چشمی ها و کسانی که اموال دولت را غارت می کنند عقیم شوند.

زاکانی افزود: ما باید چشممان را باز کنیم زیرا آینده از آن انقلابیون است و ما نیازی به سرخم کردن در برابر امریکا نداریم زیرا اسلام مافوق همه چیز است و ما خدا و پیامبر اعظم(ص) را داریم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین خطری که انقلاب اسلامی را در داخل کشور تهدید کرد همین فتنه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.