گرمسار- جانشین معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر بیان دقیق آثار و پیامدهای سوء فتنه ۸۸ در جامعه گفت: جوانان با بصیرت افزایی مانع بروز آشوب و فتنه های دیگر شوند.

جوانان با بصیرت افزایی مانع بروز آشوب و فتنه های دیگر شوند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله داورزنی شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در گرمسار با بیان اینکه حماسه مردم برای نجات انقلاب و آرمان‌های اعتقادی آنان در دل این فتنه روشن است، افزود: جوانان باید امروز فتنه ۸۸ را تحلیل و بررسی کنند و آثار و پیامدهای آن را درک کنند و با بصیرت افزایی مانع آشوب و فتنه‌های بعدی شوند؛ بخشی از ناسازگاری و رنج‌های مردم برای این بود که عده‌ای دشمن را در فتنه ۸۸ به طمع انداختند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد موضوع فتنه ۸۸ و کار بزرگ مردم ایران در یوم‌الله ۹ دی فراموش شود افزود: در این صورت است که دشمنان می‌فهمند که برای رخنه و ایجاد توطئه در کشور عزیز ایران راهی نخواهند داشت.

جانشین معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران جلوتر از مسئولان بوده و بصیرت دارند؛ حماسه نهم دی‌ماه را جلوه‌ای از بصیرت مردم ایران دانست.

داورزنی با اشاره به آسیب‌هایی که از جانب فتنه و فتنه‌گران در سال ۸۸ به کشور و ملت بزرگ ایران وارد شد تصریح کرد: باید آثار و پیامدهای سوء فتنه ۸۸ برای نوجوانان کشور روشن شود.

جانشین معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه مردم برای نجات انقلاب و آرمان‌های اعتقادی خود در نهم دی‌ماه ۸۸ بود.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان در این فتنه انتخابات سالم ریاست جمهوری نظام اسلامی ایران را به تخلف و تقلب متهم کردند، خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همچنان ایران را از تهاجم‌های فرهنگی و فتنه و آشوب راحت نمی‌گذراند و از هر فرصتی برای رسیدن به خواسته‌های خود استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.