رکوردار پرتاب دیسک ایران که بعد از بازی های المپیک ریو از دوومیدانی خداحافظی کرد گفت که تصمیم دارد کار مربیگری را در رشته ای غیر از دوومیدانی آغازکند.

لیلا رجبی: به دوومیدانی باز نمی گردم حتی به عنوان مربی!

لیلا رجبی در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه دو هفته پیش دوره مربیگری بدنسازی را در تهران و در محل آکادمی ملی المپیک پشت سر گذاشت، گفت: این روزها خود را آماده می کنم تا دو هفته دیگر در آزمون این دوره شرکت کنم. طبیعی است که موفقیت در آن خیلی برایم اهمیت دارد چون نمی خواهم میان دوره قهرمانی و مربیگری ام فاصله زیادی ایجاد شود. 

این ورزشکار دوومیدانی که حضور در دو المپیک لندن و ریو را در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: بعد از المپیک ریو و به خاطر حواشی که در بازی ها ایجاد شد، تصمیم به خداحافظی از دوومیدانی گرفتم. تصمیمی که گرفتم به حدی جدی است که حتی نمی خواهم در این رشته مربیگری هم داشته باشم. 

رجبی در مورد این تصمیم خود گفت: در ایران اصلا شرایط تمرینی برای دوومیدانی خوب نیست. برای این رشته نه هزینه کافی می شود و نه محل مناسبی برای تمرین وجود دارد. دوره فعالیت در دوومیدانی به عنوان ورزشکار را با همه سختی هایش و صرفا به خاطر علاقمندی که داشتم، پشت سرگذاشتم اما دیگر نمی خواهم مربیگری را هم در این رشته و با این شرایط سخت تجربه کنم. 

رکورددار پرتاب دیسک ایران تاکید کرد: اینکه در چه رشته ای مربیگری بدنسازی کنم هنوز مشخص نیست. هنوز تصمیم جدی در این زمینه نگرفته ام. بعد از آزمون که دو هفته دیگر برگزار می شود و مشخص شدن نتیجه آن، تصمیمم را در این مورد مشخص می کنم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.