ایلام- استاندار ایلام که پیش از این در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرده بود که در راهپیمایی و مراسم روز ۹ دی شرکت نخواهد کرد در نهایت صبح پنجشنبه به سیل خروشان مردم ایلام در این مراسم پیوست.

استاندار ایلام بر خلاف ادعای قبلی در مراسم ۹ دی شرکت کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید دی ماه امسال در گفت‌وگو با رسانه ها با بیان اینکه بر اساس نظر شخصی در مراسم ۹ دی شرکت نمی‌کنم عنوان کرد: اگر قرار باشد مسئولان در تمامی مراسم‌ها شرکت کنند تمام طول سال را باید در راهپیمایی و مراسم باشند.

استاندار ایلام با بیان این مطلب هفته گذشته در صدر اخبار محلی قرار گرفت و موجب شد تا بسیاری از  اشخاص و روحانیان بر علیه این سخنان مواضع تندی را ابراز کنند تا آنجا که حجت الاسلام درویشی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس اعلام کرد: استاندار ایلام باید شرمنده شهدا باشد و به خاطر اظهارات اخیر خود از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کند.

با وجود اینکه استاندار ایلام پیش از این از نبود تمایل برای حضور در این مراسم سخن گفته بود اما روز  گذشته اعلام کرد که من همچنان انقلابی ام؛ بنده و خانواده ام از زمان گذشته تاکنون بر اساس تفکرات مکتبی خود، حامی تفکر  ولایت فقیه بوده ایم و اکنون نیز هستیم و با حکومت اسلامی  و ولایت فقیه بزرگ شده و این تفکر را عملاً پذیرفته ایم.

محمد رضا مروارید همچنین صبح پنجشنبه به خیل عظیم مردم ولایتمدار ایلام در مراسم ۹ دی پیوست و بر این ادعا مهر تایید زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.