در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی برابر شهرداری اراک به یک برد خانگی دست پیدا کرد و نیروی زمینی نیز بدون ارسلان کاظمی دانشگاه‌آزاد را شکست داد.

 برد پتروشیمی در شب شگفتی‌سازی نیروی زمینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا،‌ نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی برابر شهرداری اراک آغاز شد. در اولین مسابقه هفته دهم لیگ برتر پتروشیمی میزبان شهرداری اراک بود و توانست در این مسابقه با نتیجه ۷۴ بر ۶۶ به برتری برسد.

میزبان در دو کوارتر اول با نتایج ۱۶ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ حریفش را شکست داد اما اراکی‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند و در کوارتر سوم با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ به برتری رسید. در کوارتر چهارم اختلاف کم‌تر شد اما دوباره ماهشهری‌ها صاحب توپ و میدان شدند و کوارتر پایانی را ۱۶ بر ۱۰ به سود خود تمام کردند و در نهایت ۷۴ بر ۶۶ برنده شدند و به صدرنشینی خود ادامه می‌دهند.

در دومین مسابقه نیز شهرداری تبریز به مصاف شهرداری کاشان رفت و با درخشش سیان ویلیامز حریفش را مغلوب کرد. تبریزی‌ها در این مسابقه ۷۹ بر ۶۴ حریفشان را مغلوب کردند.

در داربی پایتخت نیروی زمینی مهمان دانشگاه‌آزاد بود که توانست حریف مدعی خود را ۶۸ بر ۶۲ شکست دهد و انتقام باخت در دور رفت را بگیرد. نکته جالب توجه در این پیروزی غیبت ارسلان کاظمی در ترکیب نیروی زمینی بود. کاظمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در نیم‌فصل نخست بود که در این مسابقه حضور نداشت. در این مسابقه محمد ترابی با ۱۸ امتیاز و ۹ ریباند عملکرد بسیار خوبی برای نیروی زمینی داشت و به همراه ۱۴ امتیاز وحید دلیرزهان نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد. 

در ادامه مسابقات این هفته نفت آبادان در مصاف با لوله‌ آ.اس شیراز با نتیجه ۸۹ بر ۷۵ به برتری رسید و شیمیدر تهران نیز در خانه ۷۷ بر ۷۵ شهرداری گرگان را مغلوب کرد.
نتایج کامل هفته دهم:
دانشگاه آزاد ۶۲ – نیروی زمینی ۶۸
لوله آ.اس شیراز ۷۵ – نفت آبادان ۸۹
شیمیدر تهران ۷۷ – شهرداری گرگان ۷۵
پتروشیمی ۷۴ – شهرداری اراک ۶۶
شهرداری کاشان ۶۴ – شهرداری تبریز ۷۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.