تبریز- بارش برف در آذربایجان شرقی که طی سه روز گذشته منجر به انسداد راه ارتباطی ۷۳۴ روستا شد با وجود تلاش راهداران برای بازگشایی محور های ارتباطی اما همچنان تعداد ۱۸۱ روستا را در محاصره قرار داده است.

۱۸۱ روستا در آذربایجان شرقی در محاصره برف قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی با بیان اینکه بارش برف در روز سه‌شنبه ۷ دی ماه، راه مواصلاتی ۷۳۴ روستا را مسدود کرد افزود: روز چهارشنبه راه ۱۲۲ روستا بازگشایی شد که به دلیل کولاک شدید راه بقیه روستاها با تمامی امکانات بازگشایی شدند.

علی هوشیار با بیان اینکه راه مواصلاتی ۱۸۱ روستای آذربایجان شرقی همچنان در محاصره برف قرار دارد و مسدود است ادامه داد: بتلاش برای بازگشایی این محور ها با همکاری یک هزار نفر پرسنل راهداری و بیش از ۶۵۰ دستگاه و تجهیزات در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۴۹۰ راه روستایی مسدود بود، افزود: امروز راه مواصلاتی ۱۸۱ روستا با بیش از ۱۰۰۰ پرسنل راهداری و بیش از ۶۵۰ دستگاه و تجهیزات در دست بازگشایی است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی گفت: بستان آباد، میانه و هشترود با ۴۰ روستا، سراب با ۳۰ روستا، مراغه با ۲۰ روستا، ورزقان با ۱۰ روستا و آذرشهر با ۱ روستا، لیست روستاهای باقیمانده برای بازگشایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.