مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی ۸۸ یک روز تاریخی و نماد آگاهی و بصیرت مردم بوده و عاشورایی بودن انقلاب ما را در تاریخ ثبت می‌کند.

حماسه ۹ دی عاشورایی بودن انقلاب اسلامی را اثبات می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام علی رضایی شامگاه پنجشنبه در همایش ۹ دی شهرستان تنکابن در مسجد جامع این شهرستان گفت: در ۹ دی سال ۸۸ مردم به‌موقع عمل کرده و فتنه را به‌یک‌باره با خروش خود از بین بردند.

وی با اشاره به تاریخ عاشورای حسینی و عدم همراهی سلیمان ابن صرد خزاعی با امام حسین (ع) افزود: برخی از خواص انقلاب ما هم مانند سلیمان صرد خزاعی علیرغم ادعاهای بسیارشان در کنار مقام معظم رهبری نماندند.

رضایی بابیان اینکه فتنه گران در سال ۸۸ می‌خواستند انقلاب مارا به مسلخ ببرند، اظهار داشت: مردم با عمل به ‌موقع خود نگذاشتند این اتفاق رخ دهد ودر طول تاریخ همواره برخی خواص بصیرت نداشته و در انقلاب هم همین‌طور است.

این مسئول ادامه داد: هر موقع دشمنی بخواهد در کشور نفوذ کند بدون همراهی و همدستی داخلی‌ها نمی‌تواند موفق شود و در سال ۸۸ برخی از بزرگان همراه با فتنه نامه بدون بسم‌الله به مقام معظم رهبری نوشتند.

رضایی با تأکید بر اینکه واژه تقلب رمز مبارزه با نظام بود، افزود: تشکیل کمیته صیانت از آرا، بی‌حرمتی به شورای نگهبان و وزارت کشور و دعوت از مردم برای حضور در خیابان‌ها، مسائلی از پیش طراحی‌شده برای عقده‌گشایی برخی از بزرگان و خواص انقلاب بود که از خارج از کشور حمایت می‌شدند تا در مقابل نظام و رهبری بایستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه ۸۸ خط قرمز نظام است، تصریح کرد: چرا هنوز برخی از مدیران از فتنه گران حمایت می‌کنند.

رضایی به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در کنترل فتنه و روشنگری مردم هم پرداخت و گفت: ۹ دی ۸۸ یک روز تاریخی و نماد آگاهی و بصیرت مردم بوده و عاشورایی بودن انقلاب ما را در تاریخ ثبت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.