نماینده مردم بروجرد در مجلس امیدوار کردن دشمن را بالاترین جرم فتنه گران دانست و گفت: وقتی دشمن در این فتنه‌ها امیدوار شد تحریم‌های فلج‌کننده را بر ملت ایران تحمیل کرد و تحریم‌های اقتصادی محصول فتنه ۸۸ است.

تحریم‌های اقتصادی محصول فتنه ۸۸ است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عباس گودرزی امشب در برنامه گرامیداشت 9 دی که در مسجد ولیعصر(عج) این شهرستان برگزار شد در اجتماع نمازگزاران اظهار داشت: فتنه 88 در کنار هزینه‌های سنگینی که برای انقلاب در برداشت برکات فراوانی نیز به همراه داشت و بصیرت را به معنای حقیقی کلمه در ادبیات سیاسی کشور وارد کرد به همین دلیل 9 دی به نام روز بصیرت نام‌گذاری شد.

وی بابیان اینکه 9 دی همچون دیگر روزهاست که  اراده‌ها و حرکت‌های متعالی به آن ارزش بخشیده، افزود: عده‌ای در این فتنه امتحان خود را به‌خوبی پس ندادند و در مقابل نیز عده‌ای از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و مرتبت یافتند ازجمله عده‌ای که از آن‌ها تحت عنوان عوام یاد می‌شود در این آزمون شأن بسیاری یافتند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: عده‌ای که با امام راحل(ره) ارتباط داشتند و کفیل خانواده شهدا و نخست‌وزیر دولت اسلامی بودند در آن آزمون کسر شأن پیدا کردند و محبوبیت خود را از دست دادند بنابراین بزرگداشت 9 دی بزرگداشت مقام بصیرت است که در آن نظام از سقوط حتمی نجات پیدا کرد و عظمت یافت و این روز به‌عنوان یوم‌الله در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شد.

وی به خطر نفوذ بی‌تفاوتی در میان اقشار مختلف جامعه اشاره و بیان کرد: در این فتنه که عبرت‌های فراوانی برای همگان داشت برخی‌ها شیوه بی‌تفاوتی را پیشه کردند درحالی‌که بزرگ‌ترین بلایی که یک کشور را می‌تواند در بربگیرد بی‌تفاوتی است و فتنه 88 محصول بی‌تفاوتی خواص بود.

گودرزی با اشاره به حرکت معاندانه برخی خواص در فتنه 88 عنوان کرد: خیانت افرادی که در چنین شرایطی دست به محاسبه زدند نابخشودنی است و باید این فتنه‌ها بازخوانی شود تا مورد بصیرت افزایی و تجدید بیعت با انقلاب قرار گیرد چراکه هرروز ممکن است فتنه‌ای جدید برای انقلاب توسط دشمنان طراحی شود.

وی با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس در رها کردن حماسه 9 دی و استفاده از عنوان کاسبان فتنه خاطرنشان کرد: نمی‌توان به این راحتی از کنار حوادث سال 88 گذشت چراکه از 13 ماه پیش از انتخابات دو  دستور کار تقلب و ابطال را مطرح و 9 ماه پیش از انتخابات نیز شایعه تقلب در انتخابات را در جامعه پمپاژ کردند و نظام را به تعبیر مقام معظم رهبری تا لبه پرتگاه سقوط کشاندند و خلاف اعتقادات شیعه علیه اصل ولایت‌فقیه شعار دادند و به مقدسات توهین کردند و اماکن عمومی را به آتش کشاندند و به این نیز بسنده نکردند تا اینکه دست به هتک حرمت عاشورای حسینی زندند و به قول مقام معظم رهبری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خود به فریاد این مملکت رسید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس امیدوار کردن دشمن را بالاترین جرم فتنه گران دانست و گفت: وقتی دشمن در این فتنه‌ها امیدوار شد تحریم‌های فلج‌کننده را بر ملت ایران تحمیل کرد و تحریم‌های اقتصادی محصول فتنه 88 است بنابراین نمی‌توان به‌راحتی از کنار 9 دی گذشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.