مشهد- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کشور ظرفیت اضافه کردن ۹ میلیون شغل جدید را دارد، گفت: باید با در نظر گرفتن منافع ملی و کنار گذاشتن منافع حزبی در جهت رشد و بالندی آحاد ملت ایران به‌ویژه جوانان جامعه تلاش کرد.

امام خمینی ذهنیت غلط دیکتاتوری حکومت مذهبی را تغییر دادند/ظرفیت ۹میلیون شغل جدید وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر شامگاه پنجشنبه در دیدار صمیمی با جوانان برگزیده و نخبه و سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی در تالار اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلات جوانان در ازدواج، اشتغال، تحصیل، اوقات فراغت است و با همکاری همه‌جانبه این مشکلات برطرف می‌شود و اراده رئیس جمهور در حل این مشکلات است و بارها تاکید داشته که در زمینه حل مشکلات جوانان به‌ویژه مسکن، اشتغال، ازدواج و تحصیل آنها تلاش همه‌جانبه شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در داخل سمن‌ها، فعالیت‌ها، جلسات و برنامه‌ریزی‌های خوبی در حال انجام است و این اقدامات سبب کسب تجربه امروز برای قبول مسئولیت اجرایی فرداست.

وی گفت: امام راحل(ره) ذهنیت غلط زورگیری و دیکتاتوری حکومت‌های مذهبی را تغییر دادند و اینگونه جا افتاده بود که مردم ارزش و جایگاهی در تصمیم‌گیری‌ها ندارند.

سلطانی‌فر ادامه داد: امام خمینی(ره) اصولی را بر مبنای ارزش‌های دینی پیاده کردند که حقوق و مردم، آزادی احزاب، حقوق شهروندی، حقوق رسانه‌ها به رسمیت شناخته شدند و این نظام سازوکار تحقق فرایندها طبق چهارچوب‌ها را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: فراز و نشیب‌های زیادی در آغاز انقلاب و سال‌های دفاع مقدس داشتیم و مردم در شرایط سخت کارنامه خوبی داشتند و در جنگ تحمیلی قدرت خود را به رخ جهانیان کشیدیم، به‌گونه‌ای که امروز کمتر کسی به خود اجازه فکر حمله به ایران را می‌دهد. قدرت سیاسی ایران با هدایت مقام معظم رهبری و درایت رئیس جمهور به رخ جهانیان کشیده شد و اکنون وقت آن رسیده تا با مشارکت و حمایت جوانان اهداف مدنظر را محقق کنیم.

سلطانی فر افزود: اقتصاد کشور رشد وحشتناک با تورم بالای ۴۵ درصد در دولت‌های نهم و دهم داشت و درصد نرخ اشتغال به صفر رسید و اوج بیکاری را داشتیم و رشد اقتصادی منفی ۶ و ۹ دهم درصدی را در سال ۹۱ و منفی یک و هشت دهم درصدی را در سال ۹۲ که نیمی از آن با مدیریت دولت قبل بود را داشتیم. در زمینه حل مشکلات جوانان در این وزارتخانه نیازمند ایجاد یک همگرایی، هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط طبق وظیفه قانونی‌شان هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.