بردسکن- مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی شب گذشته در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان بردسکن گفت: خیانت هایی که فتنه گران در سال ۸۸ به نظام کرده اند قابل گذشت نیست.

دوری از ولایت موجب آسیب به نظام می شود

به گزارش قدس آنلاین از بردسکن حجت الاسلام ابراهیم معادی افزود: عده ای در فتنه ۸۸ ضربه بزرگی  به نظام زدند و حضرت آقا تشخیص دادند که این دو نفر باید در حصر بمانند و این حصر باعث نمی شود که از جرم آنها گذشت.

وی با بیان اینکه ضررهایی که نظام متحمل شده است ناشی از زمان فتنه است و مرور زمان  باعث نمی شود که جنایات آنها فراموش و پرونده آنها بسته شود تصریح کرد : هر کدام از اینها باید بارها اعدام شوند و خیانت هایی که آنها به نظام کرده اند قابل گذشت نیست.

 حجت الاسلام معادی با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و ما باید دراین قرارگاه بصیرت خود را به روز و لحاظه ای کنیم اظهار داشت :  تاریخ صدر اسلام همچون آیینه ای برای ما است و ما باید از حوادث تاریخ اسلام درس بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه جریان فتنه از صدر اسلام وجود داشته است و این مردم هستند که با بصیرت خود اجازه نمی دهند فتنه گران اظهار وجودی کنند یادآورشد : انحراف و دور شدن از ولایت باعث آسیب نظام می شود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی خاطر نشان کرد : اگر  خواص فتنه گر اندک هستند اما در همه ارکان نظام  رسوخ پیدا کرده اند و مردم باید با بصیرت خود فریب و نیرنگ های آنها را نخورند.

امام جمعه بردسکن هم دراین جلسه گفت: خوشبختانه در شهرستان بردسکن هیچ گونه تنش سیاسی  وجود ندارد  و از یک هماهنگی و تعامل بسیار خوبی در مجموعه دستگاههای اجرایی برخوردار هستیم و همه در خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند.    حجت الاسلام علی اصغر امینی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری آویزه  گوش همه مسئولان است و ۳ خط قرمز در ستاد نماز جمعه شهرستان وجود دارد.

وی افزود: هر حوزه ای که به خواهد در صدد تضعیف ولایت فقیه باشد و یا اینکه با ولایت زاویه بگیرد همه ما از آن تبری می جوییم و دوم اینکه بحث قانون اساسی است که هرکسی در هرجایی خلافی کرد باید مجازات شود.

 وی اضافه کرد: اگر سران فتنه هم محکوم  هستند به خاطر تمکین نکردن از قانون هست و چون در برابر قانون قرار گرفتند توسط مردم محکوم شدند.

امینی گفت:  دفاع از ارزش های نظام همیشه سرلوحه کار  مردم متدین و مذهبی  بردسکن و مسئولان بوده است و  مردم منطقه با قلب خودشان به ولایت فقیه اعتقاد دارند و همین اعتقاد باعث شده است که مردم بردسکن همیشه در صحنه های مختلف حضور گسترده ای را داشته باشند. 

درابتدای این جلسه مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن گزارشی از عملکرد ستاد نماز جمعه را ارائه داد و با گرامی داشت نهم دی ما گفت: روز بصیرت روز عهد و پیمان مجدد با ولایت است. 

حجت الاسلام محرم مصوری با بیان اینکه ستاد نماز جمعه برای برگزاری نماز جمعه با کمبود فضا مواجه است افزود : در همین راستا منازل اطراف  مسجد جامع خریداری و تخریب شده است و به لحاظ کمبود بودجه فعلا طرح توسعه مصلی با کندی پیش می رود.

وی در عین حال خواستار مساعدت مسئولان و کمک خیران برای  احداث مصلی دراین شهرستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.