سمنان- عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که خاصیت کاغذپاره‌های «سهام عدالت» را هنوز کسی نفهمیده است و دولت‌ها نباید این‌قدر مردم را بازی دهند.

 بیشتر مردم زیر خط فقر  هستند/  کاغذپاره‌هایی به اسم  «سهام عدالت»

به گزارش قدس آنلاین، احمد همتی درباره مباحث اخیر مطرح‌شده در زمینه توزیع سهام عدالت گفت: به‌عنوان یک شهروند ایرانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از همه دولت‌ها چه یازدهم و چه دهم و نهم و چه دولت‌های بعدی، خواهش دارم مردم را این‌قدر بازی ندهند.

وی تصریح کرد: یکی از بازی‌هایی که دولت‌های یازدهم، نهم و دهم با مردم داشته، بحث‌های مربوط به سهام عدالت است.

همتی با تأکید بر اینکه سال‌هاست کاغذپاره‌هایی دست مردم دادند که خاصیت این کاغذپاره‌ها به اسم سهام عدالت را کسی نفهمیده است، اضافه کرد: متأسفانه درآمدهای ماهانه مردم یک‌سوم خط فقر است.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه دولت‌ها چرا نمی‌آیند حقوق مردم را تنظیم کنند، تصریح کرد: دریافتی و درآمد ماهانه بیشتر مردم زیر خط فقر است.

همتی با بیان اینکه متأسفانه با کاغذپاره‌هایی سر مردم را گرم می‌کنند، اضافه کرد: برخی نیز چاشنی دیگری با برچسب مافیا به این کاغذپاره‌ها با نام سهام عدالت می‌چسبانند و آزاد شدن سهام عدالت را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تا چه زمانی مردم باید تاوان این سوءمدیریت‌های دولت‌مردان ما را بدهند، اظهار کرد: باید دانست تا چه وقتی این موضوع ادامه خواهد داشت.

همتی اظهار کرد: باید تکلیف نهایی سهام عدالت مشخص شود و مردم از این وضع خارج شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.