قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برخی از جامعه ایثارگران مشکل مسکن دارند که در این زمینه بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس ضوابط قانونی به آنها تسهیلات مسکن یا ساخت پرداخت می‌کنند.

ایثارگران فاقد مسکن صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا حقایق‌پور در نشست صمیمی با فرزندان شهدای آبیک که صبح جمعه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات مختلفی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارائه می‌دهد تا بتواند بیشتر مشکلات آنها را برطرف کند و در این مسیر از انجام هر کاری کوتاهی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه مسؤولان و مردم تابع قانون هستند، افزود: هر مسؤولی باید در چارچوب قوانین به ارباب رجوع خدمات ارائه دهد که بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این راستا حرکت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه تفکر برخی مسؤولان بر این است که مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر را باید فقط بنیاد شهید و امور ایثارگران برطرف کند، اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به رفع مشکلات این قشر هستند، چراکه مدیون خون شهدا هستند.

حقایق‌پور با اشاره به حقوق شهروندی و رعایت آن در جامعه تصریح کرد: مسؤولان باید با نگاه حقوق شهروندی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر خدمات ارائه دهند.

این مسؤول یادآور شد: همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران در تأمین شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش می‌کند تا با رفع مشکلات بتوانند در ادامه تحصیل با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: قانون لازم‌الاجرا بوده و کسی نمی‌تواند از اجرا کردن آن کوتاهی کند، چراکه در غیر این صورت متخلف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.