تبریز- امام جمعه تبریز به نقش بی‌بدیل مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه فتنه پیچیده و خطرناک ۸۸ اشاره کرد و گفت: ۲۲ بهمن اصل انقلاب و ۹ دی ابقای انقلاب اتفاق افتاد.

۲۲ بهمن اصل انقلاب و ۹ دی ابقای انقلاب اتفاق افتاد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تاکید بر بصیرت و آگاهی مردم در ۹ دی ماه، گفت: وقتی هفت سال این روز را گرامی می‌داریم معلوم است که پرونده فتنه‌گران در پیش مردم محفوظ بوده و تا فتنه‌گران اظهار ندامت نکنند این پرونده مختومه نخواهد شد.

خطیب جمعه تبریز با گرامیداشت روز حماسه تاریخی ۸ دی تبریز و ۹ دی در برابر فتنه ۸۸ که به روز بصیرت و امت با ولایت نامگذاری شده است، گفت: حماسه ۹ دی ماه برای خاموش کردن فتنه ای خلق شد که از سوی استکبار برنامه ریزی شده بود.

وی به نقش بی‌بدیل مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه فتنه پیچیده و خطرناک ۸۸ اشاره کرد و تصریح کرد: ولایت فقیه محور اصلی و پشتیبان محکم انقلاب اسلامی است.

حماسه ۹ دی را تجلی میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، نشان از پیوند ناگسستنی امت با ولایت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه تازمانی که سران فتنه ابراز پیشمانی و ندامت نکنند پرونده آنان همچنان مفتوح است، اظهار داشت:  اگر در ۲۲ بهمن اصل انقلاب اتفاق افتاده، در نهم دی ماه بقای انقلاب اتفاق افتاده است .

وی گفت: اگر در جریان فتنه ۸۸ حمایت و پشتیبانی ملت نبود، هیچ‌گاه حماسه ۹ دی شکل نمی‌گرفت و بساط فتنه جمع نمی‌شد. حضور مردم در زمان‌های مختلف و حمایت آنها از نظام اسلامی یکی از اهرم‌های قدرت انقلاب اسلامی است. 

خطیب جمعه تبریز اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ۹ دی ماندگار و درسی شد برای دیگران که مراقب باشند، از حضور مردمی در مراسم نهم دی ماه در سراسر استان آذربایجان شرقی به ویژه در تبریز برگزار شد تشکر کرد.

آیت الله شبستری خواستار حفظ هوشیاری و بصیرت مردم مثل گذشته شد و گفت: توطئه‌های استکبار تمام شدنی نیست و مردم باید هوشیاری و اگاهی خود را نسبت به مسایل حفظ کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت آزادسازی حلب اظهار گفت: آزاد سازی کمر استکبار را شکست و تمام معادلات که استکبار برای منطقه کشیده بود را به هم زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.