یزد- امام جمعه یزد گفت: ارتقای شناخت دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین رسالت انقلابیون است و اگر کسی این کار را انجام ندهد، به انقلاب و ارزش‌های شهدا خیانت کرده است.

شناخت دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین رسالت انقلابیون است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه امروزظهارداشت: معرفی ابعاد مختلف انقلاب اسلامی به جوامع مختلف دنیا از ضرورت‌های اجرایی در برابر ارزش‌های دینی و انسانی جامعه اسلامی است.

وی افزود: متأسفانه مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی نظام اسلامی ایران در خارج از کشور، آن طور که باید و شاید اقدامی در راستای معرفی اهداف انقلاب انجام ندادند.

 ناصری با اشاره به ضرورت انتقال ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جدید تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی، با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جوامع مختلف دینا معرفی کنند.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از راههای تثبیت انقلاب شناخت اهداف توسط مردم و جوانان است و نسل جدید و جوانان شناخت اندکی از انقلاب دارند و باید برای معرفی عظمت و اهداف انقلاب تلاش بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه یزد با اشاره به توطئه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش‌های دینی و انسانی انقلاب تصریح کرد: استکبار جهانی با تدوین و اجرای توطئه‌های مختلف از کم کاری مسئولان فرهنگی نظام اسلامی سوء استفاده کردند.

ناصری با تشکر ازحضور مردم استان برای مشارکت پرشور در مراسم‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی افزود: مردم استان یزد همراه با دیگر کشور با برگزاری مراسم‌های نهم دی ماه، بصیرت و آگاه خود از ارزش‌های دینی و انسانی انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.