جغتای- امام جمعه جغتای گفت: هرس شدن درخت انقلاب بعد از ۳۰سال از ثمرات حماسه ۹دی بود.

هرس شدن درخت انقلاب از ثمرات حماسه ۹دی بود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور در مراسم بزرگداشت سالروز ۹دی که در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد افزود: اتفاقات ناگوار بعد از انتخابات ۸۸ شیرینی حضور ۴۰ میلیونی را به کام مردم تلخ کرد و عناصر بزدل ضد انقلاب را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی امیدوار کرد و دشمنان را نسبت به انقلاب سلامی جری تر کرد تا شاید با رمز تقلب کودتایی برای براندازی نظام رقم بزنند.

امام جمعه جغتای در ادامه اظهار داشت: یکی از ثمرات اتفاقات ۸۸، حرص شدن درخت انقلاب بعد از ۳۰ سال بود که طی آن با باغبانی زبردست شاخه های کرم خورده و بی بار را از درخت انقلاب جدا کرد و در کنار تمام تلخی های رویدادهای آن سال شیرینی هایی نیز رقم زد.

وی یادآور شد: برخی افراد تا سال۸۸ به بهانه های واهی مثل عکس یادگاری با امام راحل(ره)، حضور در زندان و شکنجه شدن به خود برچسب انقلاب و انقلابی گری زده بودند و از انقلاب سوء استفاده می کردند که با اره انقلاب همچون شاخه های هرز و بی بار قطع شدند و انقلاب خالص تر شد.

موحدی پور خاطرنشان کرد: عده ای از خواص همچون سعد بن وقاص، عثامه بن زید، حصان بن ثابت، عبدالله بن عمر در دوران حضرت علی(ع) مشتبه شدن حق و باطل و آغشته بودن اوضاع را بهانه قرار داده و نتوانستند از ایفای نقش خود در روشن شدن حق و برطرف شدن فتنه خودداری کردند.

امام جمعه جغتای گفت: نتیجه جاماندن خواص از ایفای نقش واقعی خود در زمان امیر مومنان(ع) خانه نشینی ۲۵ ساله جانشین برحق پیامبر اسلام و انشقاق در جامعه اسلامی شد.

وی کور شدن چشم فتنه گران در سال ۸۸ را نتیجه رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست وگفت: اگر نبود رهبری مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در روزهای واج فتنه، معلوم نبود چه سرنوشتی برای انقلاب رقم می خورد.

  موحدی پور معیار حضور در دسته خواص جامعه را داشتن بصیرت عنوان کرد و افزود: چه بسا افرادی هسستند از چه بسا افرادی هستند که علی رغم حضور در حوزه علمیه و کسب درس دیانت و سیاست مدعی حضور در جرگه خواص هستند اما میزان بصیرت و درک درست و به موقع آنها از عوام جامعه کمتر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.